به گزارش پارس به نقل از فارس، محمد عباسی ابتدا در خصوص آخرین وضعیت باشگاه پرسپولیس و کنار رفتن محمد رویانیان از مدیرعاملی پرسپولیس اظهار داشت: ما همیشه برایمان موفقیت استقلال و پرسپولیس مهم ترین موضوع بوده است.

از همین رو سعی کردیم تصمیمات درست و قاطعی بگیریم. چند ماه پیش بود که رفتن رویانیان از پرسپولیس مطرح شد. به دلیل عدم موافقت سازمان مربوطه به وی این تصمیم گرفته شد.

عباسی ادامه داد: ما خواهش کردیم تا رویانیان تا انتهای فصل در پرسپولیس بماند و ایشان هم همت کردند و پس از مشورت هایی که با خودشان داشتیم این اتفاق افتاد. سپس مقرر شد ما اعضای هیئت مدیره را مجدداً مشخص و آن را تکمیل کنیم.

وی خاطرنشان کرد: الآن هم اعضای هیئت مدیره که اعلام شده است مدیرعامل را انتخاب می کنند ولی این موضوع کاملاً ساده است و هرگز پیچیده نیست. قطعاً با یک مشارکت همه چیز درست می شود. بالاخره پرسپولیس با تلاش عزیزان مربی بزرگی مثل علی دایی را آورد و به تیم سروسامان خوبی داد. الآن کاملاً شرایط پرسپولیس عادی است و باز هم می گویم پرسپولیس و استقلال را با تمام وجود حمایت می کنیم.

وزیر ورزش و جوانان در پاسخ سؤالی که برخی از بازیکنان گفته اند با رفتن رویانیان در این تیم نمی مانند و هواداران و پیشکسوتان نیز اعتراض هایی داشته اند گفت: من این مسائل را نشنیده ام. من همه چیز را به خود هیئت مدیره سپرده ام تا تکلیف مدیرعامل را روشن کنند.

وی در پاسخ به سوالی دیگر در مورد صحبت های برخی از اعضای اجرایی کمیته المپیک مبنی بر اینکه نمی خواهند مجمع برگزار شود، گفت: من درباره مجمع کمیته المپیک زیاد حرف زده ام، متأسفانه علی رغم حرف ها عزیزان اقدامات ناپسندی انجام می دهند و همین که همه چیز را معطل نگه داشته اند و کار را به ۷ الی ۱۰ ماه طول کشاندند خوب نبود. ما هم به جز تذکر نمی توانیم کار دیگری بکنیم و امیدوارم دوستان بار رعایت موارد قانونی در این خصوص بیشتر دقت کنند تا انشالله یکسری کارها و اقدامات ناپسند اتفاق نیافتد.