به گزارش پارس ، به نقل ازایسنا، مهدی کیانی در رابطه با وضعیت تراکتورسازی، اظهار کرد: روز به روز آمادگی بدنی مان بهتر می شود. با جان و دل تمرینات را انجام می دهیم تا ان شاءالله آماده مسابقات باشیم. اردوی خوب و موثری را در شهر سرعین برگزار کردیم که با استقبال خوب هواداران سرعینی همراه بوده است.

  وی درباره این که آیا پیراهن شماره" ۶" خود را در صورت آمدن جواد نکونام به وی خواهد داد یا خیر؟ بیان کرد: من به خاطر هواداران و در صورت پیوستن نکونام به تراکتورسازی شماره" ۶" را به وی واگذار خواهم کرد. برای من موفقیت تراکتورسازی و خوشحال کردن هواداران مهم تر از شماره پیراهن است.

هافبک تراکتورسازان ادامه داد: امیدوارم که نکونام به تراکتورسازی بیاید و با حضور وی قدرت بیشتری داشته باشیم تا ان شاءالله به اهدافی که داریم دست یابیم.

کیانی درباره نظرش در مورد مجید جلالی، سرمربی تراکتورسازی گفت: آقای جلالی تمرینات خوبی را برایمان در نظر گرفته اند و کارشان عالی بوده است و تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا برنامه های تمرینی وی را به خوبی انجام دهیم.

بازیکن تراکتورسازی در رابطه با فصل پیش روی لیگ برتر، تصریح کرد: تلاش خواهیم کرد تا با ارائه بازی های خوب و نتایج درخشان هوادارانمان را خوشحال کنیم و ان شاءالله به مقام قهرمانی لیگ برتر نیز دست یابیم.

وی درباره حضور علی کریمی در تراکتورسازی بیان کرد: کریمی بازیکن بزرگی است و به تیم شخصیت بیشتری می دهد. امیدوارم که با حضور وی عملکرد خوبی داشته باشیم و ان شاءالله بازیکنان بزرگ دیگری نیز به تیم بیایند.

هافبک تیم تراکتورسازی تبریز در پایان، بیان کرد: از حضور پرشور هوادارانمان در تمرینات کمال تشکر را دارم و با حضور آنها دلگرمی بیشتری داریم. هواداران مطمئن باشند که تمام تلاشمان را برای موفقیت تراکتورسازی به کار گرفته ایم. اردوی چند روزه ای را نیز در تهران برگزار خواهیم کرد.