به گزارش پارس ، به نقل از شبکه خبر، علی امیری درباره آخرین وضعیت نقل و انتقالات استقلال اظهار داشت: « بعد از جذب محمد قاضی تنها بازیکنی که سهمیه مان را به او اختصاص می دهیم آرش افشین است. مذاکرات با افشین ادامه دارد و امیدوارم بتوانیم وی را جذب کنیم.

وی در مصاحبه با جام نیوز درباره جدایی پژمان منتظری از استقلال گفت: « قلعه نویی برای جانشینی منتظری بازیکن ایرانی را مد نظر ندارد. او به دنبال جذب یک مدافع خوب است تا جای خالی پژمان پر شود.

امیری درباره این که تکلیف بازیکنان ملی پوش و مهدی رحمتی چه می شود؟ گفت: « تنها بازیکنی که از استقلال جدا شد منتظری بود. حیدری، رحمتی، صادقی و عمران زاده مشکلی برای ماندن در استقلال ندارند. تنها مشکل ما پرداخت مالی است که هر وقت صورت بگیرد این بازیکنان در تمرین حاضر می شوند. »

معاون ورزشی استقلال درباره شرایط مجتبی جباری تاکید کرد: « فتح الله زاده گفته کسی درباره وضعیت جباری اظهار نظر نکند و قرار است فقط خودش در این باره حرف بزند. »

وی با اشاره به تمایل استقلال برای جذب آندرانیک تیموریان گفت: « ما همچنان در پی جذب آندو هستیم و اگر او نخواهد خارج از ایران بازی کند، به طور قطع استقلالی می شود، زیراحضورش برای ما اهمیت بسیاری دارد. »
خبرهای مرتب