به گزارش پارس ، حسن روشن در گفت و گو با تسنیم در خصوص صحبت های جباری که گفته بود شرایط استقلال مسخره است، عنوان کرد: حق را به جباری می دهم و شرایط استقلال مسخره است ولی در مورد باشگاه استقلال نباید از این کلمه استفاده کرد! معتقدم انسان نه تنها جایز الخطاست بلکه دائم الخطاست و گاهی اوقات از روی عصبانیت حرف هایی می زند. جباری از شرایط حاکم در باشگاه ناراحت است و حق دارد اعتراض کند.

وی ادامه داد: شما باید ببینید چه اتفاقاتی افتاده و مسئولان استقلال چه کرده اند که جباری این حرف ها را زده است. البته این اتفاقات در چند سال اخیر بارها رخ داده و فتح الله زاده قبلا گفته بوده جباری را دو سال محروم می کند در حالی که نمی دانست این کارها مربوط به کمیته انضباطی است. جالب اینجا است که استقلال آن زمان با پرسپولیس بازی داشت و بلافاصله رفتند و جباری را آوردند.

روشن تاکید کرد: حرف های جباری در مورد وضعیت استقلال نادرست نیست و عرصه بر او طوری تنگ شده که حالا این حرف ها را زده است. باشگاه استقلال حالا که جباری را اخراج کرده نباید از مواضع خود عقب نشینی کند و در این موارد شخصیت باشگاه بسیار مهم است. شما دیدید که کی روش هم کار بزرگی انجام داد و وقتی رحمتی از تیم ملی کنار رفت دیگر حاضر نشد این دروازه بان را به تیم ملی برگرداند.

او در پاسخ به این سؤال که" فکر می کنید جباری به استقلال برگردد؟ " ، اظهار داشت: امکان این اتفاق وجود دارد و آقایان دوباره سراغ مجتبی می روند تا او را برگردانند ولی من گفتم استقلال نباید تصمیم خود را عوض کند. مشکل اینجا است چنین تصمیماتی که در باشگاه استقلال گرفته می شود پایدار نیست و شما دیدید جباری در این سال ها بارها رفته و برگشته است. این اتفاقات بارها رخ می دهد چون افرادی که در استقلال هستند صلاحیت ندارند.