به گزارش پارس نیوز؛ فرهاد مجیدی سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر نفت مسجدسلیمان حاضر شد و اظهار کرد: من چند بازی نفت را آنالیز کردم. تیم خوب و منجم و آرامی است. به اتفاق همکارانم بازی این تیم برابر نفت مسجدسلیمان را آنالیز کردیم و امیدوارم بازی خوبی داشته باشیم. با توجه به این که زمانی را در نقل و انتقالات از دست دادیم و باید بازیکن آزادی را جذب می‌کردیم، من بازی بازیکن بلغاری را دیدم و باتوجه به شرایط موجود و بازی او در لیگ برتر انگلیس و زسکا صوفیه بلغارستان، تصمیم به جذب او گرفتیم. قرارداد او ۵ ماهه است که با شرایطی که دارد قابل تمدید است.
وی درباره شرایط بازیکنانش گفت: بازیکنان ما با توجه به دو بازی سنگین و پروازهای طولانی خسته هستند. چیزی که باعث می‌شود خستگی بازیکنانم به چشم نیاید، انگیزه بازیکنانم است. بازی بعدی ما برابر پرسپولیس است و بازی مهمی برای هواداران و باشگاه است و به خاطر محروم نشدن بازیکنانم، شاید به بعضی از بازیکنان استراحت دهم.
مجیدی درباره شرایط مصدومان تیمش گفت: قطعا غلامی و یزدانی به داربی نمی‌رسند اما اسماعیلی می‌تواند شراط بازی در داربی را پیدا کند. یک ساعت قبل از بازی ترکیب تیم منتشر خواهد شد.
سرمربی استقلال درباره استفاده از جوانان گفت: بازی دوستانه‌ای با امیدهای تیم داشتیم و من از بازی یک مدافع خوشم آمد و خواستم که با بزرگسالان تمرین کند زیرا آینده خوبی دارد اما متاسفانه باشگاه کم‌کاری کرد و قرارداد او را ثبت نکرد تا عرفان روحانی نتواند در بازی فردا کنار تیم حضور داشته باشد.
وی درباره شرایط زمین تمرین تیمش گفت: من دیروز می خواستم وسط تمرین، تمرین را لغو کنم زیرا شرایط تمرین خوب نبود و بازیکنان با توجه به خستگی امکان داشت مصدوم شوند اما بازی حساس تیم مانع از این شد. من با باشگاه صحبت کردم تا یک زمین خوب برای تیم پیدا کنند تا ما تمرین‌های در طول هفته خود را در آن انجام دهیم اما باشگاه هنوز این کار را انجام نداده است.
مجیدی در خصوص سرمربی تیم ملی گفت: قطعا مربی داخلی بیشتر از ایرانی می‌تواند به تیم کمک کند و گزینه‌های خوبی مثل دایی و قلعه‌نویی داریم و نمی‌دانم چرا فدراسیون فوتبال در این موضوع تردید دارد.
مجیدی در خصوص حمایت هواداران گفت: من به آن‌ها قول می دهم که با تمام توانمان برای تیم کار کنیم و سعی کنیم در همه بازی ها برنده باشیم اما نمی‌دانم در بازی‌های آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.
وی افزود: پیش از بازی با الکویت و الریان در داخل رختکن یک جمله از گواردیولا به بازیکنانم گفتم و آن این بود که سرمربی اسپانیایی همیشه می‌گوید من ناراحت نمی شوم اگر بازیکنم نتواند وظیفه‌اش را درست انجام دهد اما کسی که تمام تلاشش را نمی کند جایی در تیم من ندارد. این شعار من در عرصه مربیگری است و بازیکن باید تمام تلاشش را بکند و نمی دانم کیفیت تیمم خوب یا بد باشد اما تمام تلاشش را خواهد کرد.
سرمربی استقلال در مورد لباسهای این تیم گفت:‌بازیکنان استقلال شایسته بهترین برند هستند و لباس فعلی تیم از برند خوبی نیست و به باشگاه گفتیم اگر کیفیت لباس‌ها بهتر نشود، مجبوریم آن را تغییر دهیم.
مجیدی در خصوص مشکلات تیمش و مشکلات مدیریتی گفت: ما مشکل مدیریتی در فوتبال داریم. شاید مدیران ما در عرصه‌های دیگر موفق باشند اما کار در فوتبال باید با تخصص باشد. اگر موسوی همراه ما در پروازها نبود، نمی دانستیم باید چه کار کنیم. من شنیدم به او انتقاد می شود که دنبال شهرت است اما در این چند سال کدام مدیر استقلال دنبال شهرت نبوده است. اگر پروازهای استقلال اختصاصی نبود، ما به بازی‌ها نمی‌رسیدیم. او در این چند ماه 10 میلیارد به تیم کمک کره است در حالی که مدیران قبلی یک سال و خورده‌ای بودند و 10 میلیارد هم با خود از تیم برده‌اند. من به عنوان سرمربی استقلال و حتی به عنوان هوادار استقلال، نمی گذارم آدم‌های سودجو از نزدیک استقلال رد شوند. تا زمانی که در استقلال باشم نمی گذارم این افراد در تیم باشند. به سلطانی فر هم گفتم که نمی توانید سلیقه‌ای عمل کنید و مدیرانی بگذارید که از جنس تیم باشند زیرا هواداران با تیم زندگی می‌کنند. همین روزها است که شکایت شفر، استراماچونی، جپاروف و بازیکنان دیگر خواهد رسید. حقیقتش این است که ما یک باشگاه ورشکسته هستیم. در همه جا اختلاس‌گران را معرفی کردید اما چرا در فوتبال این کار را نمی‌کنید؟ من در موبایلم اسنادی دارم که اگر رو کنم سنگ روی سنگ بند نمی‌شود.