به گزارش پارس نیوز به نقل از تسنیم؛ کوین فورچونه، مهاجم دو رگه مارتینیکی - فرانسوی تیم فوتبال تراکتور پس از حدود چهار ماه حضور در این تیم، هفته گذشته به یک‌باره و پس از مدت‌ها دوری از ترکیب سرخپوشان،‌ تبریز را ترک کرد و بدون اطلاع باشگاه به کشورش بازگشت.

باشگاه تراکتور ۳۱ مردادماه سال جاری در خبری از جذب «گران‌ترین بازیکن تاریخ لیگ برتر» خبر داد. او در هفته‌های ابتدایی فصل در ترکیب ثابت تیمش حضور داشت، اما پس از عملکرد ضعیف در چند بازی، از سوی دنیزلی به بازیکن تعویضی و سپس به نیمکت‌نشین مطلق سرخپوشان تبریزی تبدیل شد. این بازیکن پس از جدایی دنیزلی هم نتوانست در افکار ساکت الهامی جایی داشته باشد و در نهایت از جمع تراکتوری‌ها کنار گذاشته شد.

مهاجم مارتینیکی تراکتور در مجموع در ۹ دیدار برای تیمش در لیگ برتر به میدان رفت و توانست فقط یک گل برای تراکتور آن هم در دیدار با سایپا در هفته پنجم به ثمر برساند. آمار فاجعه‌بار فورچونه اما به اینجا ختم نمی‌شود،‌ نکته جالب درباره این بازیکن، قرارداد «یک میلیون دلاری» او با باشگاه تراکتور است.

مهاجمی که قراردادش مانند همه بازیکنان خارجی تراکتور در ترکیه بسته شد و با کلی سر و صدا به تبریز آمد، اما بدون هیچ صدایی و در سکوت کامل ایران را ترک کرد. بازیکنی که هیچ اثری از خود در فوتبال ایران نداشت، به جز قرارداد یک میلیون دلاری!

فورچونه بدون توافق با باشگاه و بدون فسخ قرارداد ایران را ترک کرده و هنوز مشخص نیست چه مقدار از قرارداد یک میلیون دلاری این بازیکن به او پرداخت شده است، اما قطعاً تا پایان هفته شانزدهم، دریافتی او بسیار بیشتر از قراردادهای معمول در لیگ ایران است.  قرارداد فورچونه دارای آپشن‌هایی نیز است که با توجه به عملکرد ضعیف این بازیکن این آپشن‌ها به او تعلق نخواهد گرفت.

باشگاه تراکتور پیش از این بازیکن نیز قراردادهای عجیبی با بازیکنانی نظیر استوکس، اروین و کوین کنستانت بسته بود که هرگز تکلیف آنها مشخص نشد. نکته مهم اینکه رد پای دلال‌های معروف در حضور این بازیکنان در تراکتور دیده می‌شود.