به گزارش پارس به نقل از مهر، نشست امضا تفاهم نامه با باشگاه پرسپولیس با شرکت هواپیمایی قشم ایر عصر امروز با ۳۰ دقیقه تاخیر آغاز شد که در این نشست رشیدپور مجری تلویزیونی با لباس خلبانی در آن حضور یافت و حتی خود را کاپیتان رشیدپور نامید.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه چه من باشم چه نباشم، بعد از رفتنم باید کارهای زیربنایی که در این مدت در باشگاه انجام شده یکی پس از دیگری برداشت های مثبتی در پی داشته باشد، گفت: در بخش خصوصی سازی گامهای مثبتی با هماهنگی مجلس و دولت انجام شد که مشتری نقد خرید سهام پرسپولیس هم وجود دارد ضمن اینکه زیرساخت فروش بخشی از سهام باشگاه به هواداران هم فراهم شده است.

وی در ادامه به تاسیس صندوق سرمایه گذاری پرپسپولیس در بورس اشاره کرد و افزود: این صندوق در بورس ثبت شده و پرسولیس اولین باشگاهی خواهد بود که دارای آن خواهد بود همچنین بحث تاسیس موسسه مالی پرسپولیس با بانک مرکزی و فروش حداقل ۱۰ میلیون کارت هواداری پرسپولیس هم زیرساخت هایش فراهم شده است.

رویانیان با اشاره به اینکه این اقدامات خصوصا صدور کارتها با استفاده از تجربیات در ستاد سوخت ایجاد شده است یادآور شد: به زودی با یکی از باشگاهای قدیمی که فعالیتی ندارد در خصوص تشکیل آکادمی مدرن پیش نویسی را آماده خواهیم کرد تا در بحث آکادمی هم افزایش دو برابری داشته باشیم. آکادمی مدرن ما تحت لیسانس پیشرفته ترین مراکز خواهد بود که بزودی راه اندازی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه به زودی محصولات غذایی پرسپولیس هم در بازار عرضه خواهد شد تصریح کرد: طرح هواپیمایی که گفتند فتوشاپی بوده امروز قراردادش به صورت رسمی امضا شد و آن طرح برای تایید طراحی و رنگ هواپیما زده شده بود این هواپیما با لگوی پرسپولیس و رنگ قرمز در ایران و خارج پرواز خواهد داشت و قرارداد ما با این شرکت ۲ ساله خواهد بود. اگر مشتری خوبی باشیم که هستیم این قرارداد ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل با تاکید بر اینکه هواداران می توانند با ۵ درصد تخفیف بلیط های هواپیما را خریداری کنند در پایان گفت: این هواپیما در مسابقات لیگ و جام حذفی و در صورت راهیابی تیم پرسپولیس به لیگ قهرمانان به صورت رایگان تیم به شهرهای مورد نظر خواهد برد ضمن اینکه ما پکیج های مخصوصی به هواداران می دهیم و همه امکانات این هواپیما سرخ خواهد بود.