به گزارش پارس نیوز، 

به گزارش خبر ورزشی شهر خبر روزبه چشمی با حضور در محل باشگاه استقلال، قرارداد خود را با آبی‌پوشان تمدید کرد. بر اساس اخبار سایت باشگاه استقلال اشاره‌ای به مدت قرارداد این بازیکن نکرده است.چشمی در حالی قراردادش را تمدید کرد که پس از پایان فصل گذشته به مسئولان باشگاه استقلال گفته بود که قصد دارد لژیونر شود.

به گزارش خبر ورزشی شهر خبر صبح روز پنجشنبه جمعی از پیشکسوتان استقلال در دیداری با وزیر ورزش حضور یافتند که مباحثی پیرامون این باشگاه مطرح شد. این جلسه توسط تعدادی از پیشکسوتان استقلال ترتیب داده شده بود و از اول قرار نبود با حضور این تعداد برگزار شود. علی جباری به همراه چند تن دیگر از اعضای کمیته پیشکسوتان این باشگاه هماهنگی‌های مربوط به این نشست را انجام داده بودند. بر اساس اخبار در این جلسه علی جباری به گلایه از مدیریت باشگاه پرداخت و در حضور فتحی به وزیر گفت ما بارها در خصوص مسائل مربوط به باشگاه خواهان جلسه با مدیرعامل بودیم که ایشان این وقت را به ما ندادند و سئوال من از آقای فتحی این است که شما چقدر کار دارید که برای دیدن پیشکسوتان این باشگاه فرصت ندارید.

طبق اخبار شهر خبر عبدالعلی چنگیز مهاجم دهه شصت آبی پوشان  در این نشست مباحثی کلی در خصوص آکادمی‌ها و آموزش در سنین پایه مطرح کرد که وزیر ورزش به علت کمبود وقت مایل به ادامه این بحث نبود و خواست تا حاضرین در جلسه در خصوص مشکلات استقلال صحبت کنند. بر اساس اخبار  امیر حسین فتحی ترجیح داد در این نشست بیشتر شنونده باشد و از پاسخگویی به پیشکسوتان به خصوص منتقدانش خودداری کرد.

طبق اخبار شهر خبر وزیر ورزش به عنوان جمع‌بندی نشست به صورت تلویحی حمایتش از امیر حسین فتحی را اعلام داشت و از او خواست بیشتر از گذشته پیگیر مسائل مربوط به این تیم باشد تا مشخص شود وزیر فعلا هیچ برنامه ای برای انجام تغییرات در مدیریت استقلال ندارد.

به گزارش خبر ورزشی شهر خبر وینفرد شفر سرمربی سابق استقلال از این باشگاه شکایت کرده و احتمالاً سال آینده فیفا رأی سنگینی را علیه آبی‌ها صادر خواهد کرد. مدیران این باشگاه حتی تسویه حساب فصل قبل او را هم نداده‌اند. طبق اخبار  باشگاه ۳۰۰ هزار دلار از قبل به او بدهکار است.در مجموع خواسته مالی او ۸۰۰ هزار دلار است ولی با توجه به جریمه و همین‌طور آپشن‌هایی که در قرارداد شفر موجود بود و با شکایت فعال خواهد شد، احتمالاً رقم بالای یک میلیون دلار خواهد رفت.

همچنین بر اساس اخبار شهر خبر شفر در خصوص صیادمنش گفت:به نظر من اللهیار را می توان با امباپه مقایسه کرد، اگر نحوه انتقال او را بررسی کنیم می بینیم این بازیکن بعد از شکوفایی کامل به یک باشگاه بزرگتر منتقل شد. در مورد اللهیار هم باید این اتفاق می افتاد و او یک سال دیگر در استقلال بازی می کرد اما یکی دو نفر در باشگاه می خواستند حتما این انتقال هرچه سریعتر اتفاق بیفتد و در نهایت هم کار خود را انجام دادند. طبق اخبار وی ادامه داد:  اما این بازیکن به هیچ عنوان بازیکنی نیست که به صورت قرضی به تیم دیگر برود و یک بازیکن فوق العاده است. او فقط نیاز به توجه ویژه یک مربی داشت و این بازیکن را تحت حمایت کامل خود قرار بدهد تا به شکوفایی کامل برسد.

طبق خبر ورزشی  شهر خبر جواد زرینچه در خصوص آخرین شرایط تیم فوتبال استقلال اظهار داشت:تیم در حال آماده سازی است و فردا هم یک بازی دوستانه مقابل گل ریحان البرز پشت درهای بسته و از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه برگزار می کنیم. طبق اخبار  وی در خصوص آخرین شرایط فرشید باقری نیز گفت: باقری فعلا در حال مداوای پایش است و باید کادر پزشکی و این بازیکن به جمع بندی برسند تا تکلیف او مشخص شود. همچنین بر اساس اخبار شهر خبر زرینچه در خصوص در خصوص انتقاداتی که ستار همدانی از وی در پست سرپرستی استقلال انجام داده است گفت: مردم ما را می‌شناسند و می‌دانند که چگونه برای استقلال کار کرده و زحمت کشیده ایم. دوست ندارم با پاسخ دادن به این صحبت ها برای تیمم حاشیه درست کنم.