به گزارش پارس به نقل از ایسنا، مقداد نجف نژاد بعد از جلسه امروز (شنبه) هیات مدیره باشگاه استقلال در جمع خبرنگاران، بیان کرد: جلسه تقریبا عادی هیات مدیره را داشتیم، هر چند که به واسطه دو حادثه ناچیز به تاخیر افتاده بود، ولی جلسه خوبی برگزار شد.

وی ادامه داد: راهکارهایی که قبلا پیشنهاد شده بود به بار نشست و من به هواداران و بازیکنان عرض می کنم که چشم انداز روشنی در انتظار استقلال است و دیگر دغدغه های فصل قبل تکرار نخواهد شد.

وی همچنین در مورد استعفای فتح الله زاده، افزود: او کارنامه رضایت بخشی داشت. کل باشگاه کارش را انجام می دهد و تنها تغییرات جزئی با صلاحدید سرمربی تیم انجام شده است. در مورد بودجه هم باید بگویم که بخشی از آن را وزارت ورزش و جوانان تقبل کرده بود که خوشبختانه به دستمان رسید. خودمان نیز راهکارهایی را پیش بینی کرده بودیم که نزدیک به ثمر نشستن است. فصل آینده مسئولیت سنگینی از دفاع کیان ورزش ایران در آسیا داریم و باید خواسته هواداران را هم اجابت کنیم.

رییس هیات مدیره باشگاه استقلال در ادامه با بیان این که، این تیم مقتدرتر از فصل گذشته ظاهر خواهد شد درباره وضعیت نکونام و رحمتی نیز توضیح داد: من درباره فرد صحبت نمی کنم و حرفم کلی است. در مورد بازیکنان سرمربی و مدیر فنی تصمیم می گیرند، ولی آنچه که در چارچوب سیاست باشگاه است را تعیین می کنیم. ما تمرینات مان را تعطیل نکرده ایم و همگام با باشگاه های دیگر مقاصد خودمان را دنبال می کنیم.

نجف نژاد همچنین با بیان این که وزارت ورزش و جوانان همکاری خوبی با استقلال داشته است، ادامه داد: مشکلات مالی تا حد زیادی رفع شده است و فتح الله زاده هم به کار خودش ادامه می دهد ما اهداف خودمان را تعقیب می کنیم.

وی همچنین در مورد انتقاد مجتبی جباری از هیات مدیره باشگاه استقلال، عنوان کرد: من امروز در خدمت جباری بودم، ولی بنا نیست که ما با افراد برخورد کنیم و تنها با چارچوب بندی که در اختیارمان است جلو می رویم.

رییس هیات مدیره باشگاه استقلال در مورد تقسیم پرداخت بودجه بین باشگاه استقلال و وزارت ورزش و جوانان، توضیح داد: اگر با ظرفیتی که استقلال دارد نیازهای اولیه در اختیارش قرار گیرد ما ثابت می کنیم که ۱۰۰ درصد بودجه را می توانیم تامین کنیم.

نجف نژاد در پایان نیز در پاسخ به این پرسش که آیا وزارت ورزش و جوانان بدهی سه میلیاردی استقلال را پرداخت کرده است؟ تاکید کرد: وزارت ورزش و جوانان آنقدری پرداخت کرده است که مشکلات امروز را حل کنیم. شما فرض کنید که ما پول گرفته ایم. به هر حال امروز اگر چک صادر کرده ایم یعنی پول به دستمان آمده است. شما تیم را در زمین ببینید. حداقلش این است که هواداران خیلی خوشحال می شوند.