به گزارش پارس ، به نقل ازگل - مدیرعامل باشگاه تراکتور سازی با اشاره به مذاکرات این باشگاه با بازیکنانی مانند جواد نکونام، هاشم بیک زاده، فرزاد حاتمی و فرشید طالبی گفت: ما در حال مذاکرات با این بازیکنان و نفراتی که موردنیاز کادر فنی است هستیم اما در عین حال که تمرینات خودمان را برگزار می کنیم با حوصله و بدون عجله پیگیر جذب بازیکنانی هستیم که در پست های مختلف به آنها نیاز داریم. .

زینی زاده در خصوص عدم حضور لوپز هافبک پرتغالی فصل گذشته تیم تراکتور سازی در تمرینات پیش از شروع فصل این تیم گفت: لوپز با ما قرارداد دو ساله دارد اما او حاضر نشده در تمرینات شرکت کند ما هم این موضوع را به فدراسیون فوتبال منعکس کرد ه ایم تا از طریق این فدراسیون شکایت خود را به فیفا ارائه دهیم. او فقط دو ماه حقوق را از ما دریافت دارد و این عدم پرداخت دو ماهه او به این خاطر است که پرداخت ها به این بازیکن به صورت دستی بوده و او حساب ارزی ندارد که به حسابش برسیم. تاکنون هم به باشگاه مراجعه نکرده تا ما مطالبات او را پرداخت کنیم.

وی افزود: لوپز به دلیل عدم دریافت دو ماه حقوق خود بهانه گیری می کند تا از باشگاه برود ما هم می گوییم اگر چنین تصمیمی دارد باید به باشگاه مراجعه کند تا ما با او تسویه حساب کنیم نه اینکه اعلام کند به دلیل عدم دریافت دو ماه حقوق خود با وجود اینکه با باشگاه قرارداد دارد می خواهد جدا شود. او حساب ارزی هم نداشت که ما زودتر حقوق دو ماهه او را به حسابش بریزیم.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در خصوص جذب جواد نکونام کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: نکونام بازیکن شایسته ای است و ما به او نیاز داریم و تلاش می کنیم در مذاکراتی که با این بازیکن داریم شرایط را برای حضورش در تیم تراکتور سازی فراهم کنیم اما تمام مذاکرات ما با حوصله و بدون عجله خواهد بود.