به گزارش پارس نیوز، 

جدایی آیاندا پاتوسی باعث ناراحتی شدید هواداران استقلال شده و مدیران باشگاه در تلاش هستند پس از بسته شدن پرونده پروپیچ، جانشین پاتوسی را پیدا کنند. بر اساس اخبار در این بین چند گزینه از کشور‌های مختلف توسط مدیران باشگاه استقلال به استراماچونی معرفی شده و قرار است سرمربی این تیم پس از بررسی وضعیت فنی آنها یکی را انتخاب کند.

بر اساس خبر ورزشی شهر خبر علی خطیر معاون ورزشی باشگاه استقلال روز سه‌شنبه در واکنش به برخی از اتفاقات باشگاه، برای دومین بار از سمت خود استعفا کرد و علت این اقدامش را مشکلات خانوادگی عنوان کرد، اما هنوز تکلیف استعفای وی مشخص نیست. طبق این خبر در سوی دیگر پس از استعفای احمد سعادتمند از هیئت مدیره باشگاه استقلال در روز‌های پایانی خردادماه، هیئت مدیره رئیسی ندارد و هنوز تکلیف وی هم مشخص نیست.

به گزارش خبر ورزشی شهر خبر مدیران باشگاه استقلال ظاهرا با پیشنهاد درخواستی علی کریمی که برای عقد قرارداد روی بحث مالی با او اختلاف نظر داشتند به توافق رسیدند و طبق خواسته این بازیکن قرار بوده مسئولان بخشی از پولش را در ابتدا به حسابش واریز کنند. طبق اخبار علی کریمی با امضای قراردادش می تواند از امروز به تمرینات استقلالی ها اضافه شود و همچون دیگر بازیکنان تست های پزشکی پیش فصل خود را پشت سر بگذارد.

طبق اخبار برای دومین باررسانه های قطری از توافق نهایی الاهلی با چشمی خبر داده اند اما این بازیکن هرگز تمایلی ندارد که با این باشگاه قرارداد ببندد و برای بار دوم به مدیران آن پاسخ منفی داد. اولویت روزبه چشمی بازی در فوتبال اروپا است و احتمالا ظرف روزهای آینده تیم جدید خود را انتخاب می‌کند.

بر اساس اخبار شهر خبر طبق خواسته استراماچونی و برنامه ریزی صورت گرفته قرار است بازیکنان استقلال تهران روز چهارشنبه در بازی دوستانه به میدان بروند. طبق این خبر آبی پوشان که طی هفته‌های گذشته برابر بادران و نیروی زمینی تهران مصاف داده بودند با مشخص نبودن آغاز مسابقات فصل جدید با برگزاری بازی‌های دوستانه سطح آمادگی خود را حفظ می‌کنند.

به گزارش خبر ورزشی شهر خبر آرش رضاوند با اشاره به پیروزی 4 بر 2 استقلال برابر بادران در یک بازی دوستانه گفت: بازی خوبی بود و چنین مسابقاتی به بازیکنان کمک می‌کند تا بیشتر با یکدیگر هماهنگ شوند. بادران تیم خوبی است و اکثر بازیکنان این تیم سابقه بازی در لیگ برتر را دارند. آنها حتی با دو گل از تیم ما جلو افتادند، ولی در ادامه توانستیم با استفاده از تجربه تیمی‌مان چهار گل بزنیم. طبق این خبر رضاوند افزود:  استقلال از لحاظ بازیکن نسبت به فصل گذشته با تغییرات نسبتاً زیادی مواجه شده است و ما نیاز به انجام بازی‌های بیشتر داریم تا بیشتر با یکدیگر هماهنگ شویم.

بر اساس اخبار شهر خبر فرشید باقری بعد از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت طولانی و از دست دادن فصل بدنسازی چند روزی است به تمرینات گروهی استقلال اضافه شده است و شرایط بازگشت به میادین را پیدا کرده است.فرشید باقر‌ی در بازگشت از دوران مصدومیت رفته رفته به روزهای اوج خود برمی گردد و به مهره ثابت خط هافبک استقلال تبدیل خواهد شد.

خبر ورزشی را از سایت شهر خبر دنبال کنید.