به گزارش پارس به نقل از ایسنا، این رقابتها با حوادث متعددی همراه بود که شکست مسعود اسماعیل پور مقابل فرزاد جعفری حادثه بزرگ مسابقات صبح بود.

این رقابتها در حالی برگزار می شود که چهره های شاخصی مانند صادق گودرزی در کشتی آزاد و قاسم رضایی و فرشاد علیزاده در کشتی فرنگی به این رقابتها پشت کردند و حالا باید منتظر تصمیم کادرهای فنی تیمهای ملی بود.

این مسابقات به صورت دو حذفی برگزار می شود و کشتی گیران با یک باخت حذف نمی شوند.

برخی نتایج مهم:

کشتی آزاد:

۶۰ کیلوگرم:

- فرزاد جعفری ۷ – مسعود اسماعیل پور ۴

ملی پوش ایران در المپیک لندن در همان کشتی اول مقابل فرزاد جعفری که به تازگی به ۶۰ کیلو آمده غافلگیر شد و شکست خورد.

- حسن مرادقلی ۶ – سینا امینی ۷

کشتی گیر جوان مازندرانی مقابل مرادقلی که یکسالی در اردوهای تیم ملی تمرین کرده خوش درخشید. در این کشتی پر افت و خیز در نهایت امینی به برتری رسید.

عارف علیزاده ۱۰ - فرزاد جعفری ۲

۷۴ کیلوگرم:

رضا افضلی ۸ - ایمان محمدیان ۱

امیر شریعتی عدل ۵ - حسن طهماسبی ۰

شریعتی عدل با یک دو خم زیبا طهماسبی را با فن ۵ امتیازی به پل زد تا کشتی تمام شود.

۸۴ کیلوگرم:

- احسان لشگری ۴ – اسماعیل نجاتیان ۱

در وقت اول اخطار کم کاری به لشگری داده شد و چون در ۳۰ ثانیه امتیاز نگرفت یک امتیاز از دست داد اما لشگری در ثانیه های پایانی سه دقیقه اول حریف مشهدی خود را در خاک نشاند و ۲ بر یک جلو افتاد.

لشگری در سه دقیقه دوم با فن درخت کن یک بار دیگر نجاتیان را خاک کرد تا ۴ بر یک پیش افتد. لشگری این کشتی را با همین نتیجه برد.

حسام مقدم ۷ - میثم مصطفی جوکار ۴

۱۲۰ کیلوگرم:

- سید ساجد جلالی ۹ – جابر صادق زاده ۸

- فردین معصومی ۱۰ – مهدی گنبدانی ۵

کشتی گیر جوان همدانی مقابل معصومی باتجربه نتوانست کاری از پیش ببرد و معصومی با سه بار خاک کردن ۶ امتیاز پیش افتاد. گنبدانی که ترس از باختن نداشت یک بار به پشت نایب قهرمان سال ۲۰۰۹ جهان رفت و دو امتیاز را جبران کرد.

در سه دقیقه دوم معصومی از نفس کم آورد و دو بار با فرار از تشک امتیاز از دست داد تا نتیجه ۶ بر ۴ شود. معصومی در ادامه دو بار دیگر از تجربه اش استفاده کرد و در هر دو بار با زیرگیری به امتیاز رسید تا در نهایت ۱۰ بر ۵ برنده شود.

به نظر می رسد معصومی در دورهای بعد کار سختی در پیش داشته باشد.

- محمدرضا آذرشکیب ۵ – جعفر شمس ناتری ۰

آذرشکیب سه دقیقه اول را دو بر صفر برد. در حالی که آذرشکیب ۵ بر صفر جلو بود، شمس به دلیل مصدومیت به کشتی ادامه نداد.

کمیل قاسمی ۱ - پرویز هادی ۶

دو کشتی گیر محتاط شروع کردند. کمیل قاسمی با پوئن اخطار یک امتیاز پیش افتاد و در ادامه تلاش هادی برای رسیدن به پاهای قاسمی بی نتیجه بود تا وقت اول یک بر صفر تمام شود. در سه دقیقه دوم کشتی جاندار تر بود و هادی با رسیدن به پای قاسمی دو امتیاز گرفت. برنده مدال برنز المپیک که از نفس افتاده بود برای زیرگیری اقدام کرد اما این بار هم پرویز هادی بود که به پشت حریفش رفت و ۴ بر یک پیش افتاد. هادی در ثانیه های پایانی با یک خاک دیگر کار را ۶ بر یک تمام کرد تا دومین ملی پوش المپیکی هم شکست بخورد.