به گزارش پارس به نقل از ایسنا، مراسم جشن صعود تیم ملی فوتبال به جام جهانی در حالی که قرار است از ساعت ۱۷ در ورزشگاه آزادی آغاز شود که در فاصله چند دقیقه مانده به شروع برنامه بیشتر سکوهای ورزشگاه آزادی خالی است.

در طبقه اول حدودا ۱۰ هزار تماشاگر با پرچم های ایران نشسته اند که همگی در قسمت جایگاه و منطقه ای که سایه دارد، نشسته اند. هوا به شدت گرم و شدت آفتاب به گونه ای است که نشستن روی سکوهای روبه رو جایگاه عملا غیرممکن است. مسئولان برگزاری جشن در حال حاضر مشغول چیدن سکوهای برگزاری این برنامه هستند و تماشاگران هم کم و بیش با سرودهایی که در ورزشگاه پخش می شود، همراهی می کنند.

در قسمتی از زمین چمن تعدادی از مسئولان تدارکات جشن مسئولان دسته بندی بادکنک های باد شده هستند تا در آغاز برنامه آن ها را به هوا بفرستند.

در حالی که کمی مانده به آغاز مراسم استادیوم تقریبا خالی است، بانوانی که قصد داشتند برای تشویق ملی پوشان به ورزشگاه بیایند با ممانعت ماموران ورزشگاه مواجه شده و از ورود بازماندند. این بانوان به همراه خانواد ه هایشان قصد ورود به ورزشگاه داشتند که پس از اطلاع از ممنوعیت این کار با ناراحتی زیاد محل را ترک کردند اما همچنان افراد دیگری هستند که اصرار دارند، اجازه ورود به آنها داده شود.