به گزارش پارس ، احمد عابدزاده در گفت وگو با فارس در خصوص حضورش در آمریکا اظهار داشت: خوشبختانه سرم در اینجا به کارهای فوتبالی در یکی دو آکادمی گرم است و اگر خدا بخواهد دو تا سه ماه دیگر به ایران برمی گردم. خوشحالم که در فوتبال حضور دارم چون من همیشه با فوتبال زندگی کردم.

وی در خصوص پیروزی تیم ملی ایران مقابل کره گفت: صعود به جام جهانی برای همه ایرانی ها لذت بخش است و واقعا دیروز روز بزرگی برای فوتبال ایران بود.

عابدزاده ادامه داد: از خوشحالی مردم که پیگیر آن بودم بسیار خوشحالم. چون ما به جام جهانی یعنی بزرگترین تورنمنت فوتبال جهان رفتیم. در کل در سه بازی اخیر تیم ملی عالی بازی کرد و نکته مثبتی بود که ما گل نخوردیم.

وی یادآور شد: برد شیرین بود و مردم حق دارند خوشحال باشند. کره ای ها خیلی سعی کردند تا بچه های ما را به فوتبال احساسی ورود دهند و روحیه آنها را خراب کنند اما همیشه فوتبالیست های ما نشان دادند مثل مردم، مرد روزهای سخت هستند و نتیجه آنها برای برد آن هم در زمین کره بیشتر شد.

دروازه بان سابق تیم ملی کشورمان یادآور شد: خیلی خوشحالم که کار ما به اما و اگر کشیده نشد و خیالمان در یک بازی پرفشار و با یک برد شیرین برای صعود به جام جهانی راحت شد. واقعا نمی بردیم معلوم نبود چه اتفاقی در انتظار ماست. حالا هم باید با امکانات و برنامه ریزی بهتر به آینده فکر کنیم تا انشاءالله در جام جهانی موفق باشیم.

عابدزاده یادآور شد: به رحمان احمدی هم به نوبه خودم خسته نباشید می گویم همچنین به تمام بازیکنان تیم ملی. همین که دل مردم را شاد کردند یک دنیا ارزش داشت و واقعا مردم دلشان برای این صعودها به جام جهانی تنگ شده بود. قطعا دعای خیر همه ایرانی ها پشت سر تیم ملی بود که به این نتیجه رسید.