به گزارش خبر ورزشی شهر خبر و به نقل از اخبار ورزش سه در یکی از دیدارهای حساس هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر که به طور همزمان با سایر دیدارها از ساعت ۲۱:۳۰ در آبادان آغاز شد تیم فوتبال استقلال مهمان صنعت نفت بود که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

بر اساس این خبر شاگردان فرهاد مجیدی که با احتمالات جدول شانس رسیدن به عنوان قهرمانی را دارد برای رسیدن به گل تلاش زیادی کردند اما نتوانستند از موقعیت‌هایی که به دست آوردند استفاده کنند تا نیمه دوم این دیدار از حساسیت بیشتری برخوردار شود.

به گزارش خبر ورزشی شهر خبر و به نقل از اخبار ورزش سه مهمترین اتفاق نیمه دوم گل روح الله باقری در نیمه دوم بود که از سوی داور آفساید اعلام شد. طبق این خبر استقلال با این تساوی ۵۴ امتیازی شد و در رده سوم قرار گرفت اما شانس قهرمانی را از دست داد.

به گزارش خبر ورزشی شهر خبر و به نقل از اخبار ورزش سه تیم فوتبال استقلال در شرایطی که یک گل سالم وارد دروازه صنعت نفت کرد داور آن را مردود اعلام کرد تا آبی‌ها دیگر شانسی برای قهرمانی نداشته باشند. با این حال همین نتیجه باعث شد استقلال کسب سهمیه فصل بعد لیگ قهرمانان آسیا خود را قطعی کند چراکه این تیم هم اکنون ۳ امتیاز با تراکتورسازی رده پنجمی فاصله دارد و حتی اگر آبی‌ها در هفته پایانی برابر سپیدرود شکست هم بخورند، ۹ تفاضل گل از تراکتورسازی بهتر هستند و به همین دلیل کسب سهمیه آسیایی استقلال قطعی است.

بر اساس این خبر فرهاد مجیدی به دلیل اخراج در دیدار امشب تیمش نمی‌توانست در نشست خبری حضور پیدا کند به همین دلیل بیژن طاهری در کنفرانس خبری بعد از بازی نفت آبادان و استقلال شرکت کرد.

به گزارش خبر ورزشی شهر خبر و به نقل از اخبار ورزش سه بیژن طاهری گفت: من خودم کمک داور را دیدم وقتی توپ داخل گل رفت او گفت اوت شده است! نقش آن کمک داور در لیگ امسال چه بود؟ واقعا حق استقلال را خوردند، آقایان اگر اشتباه کردید بگویید اشتباه کردم. چه کسی می‌خواهد جواب این طرفداران استقلال را بدهد! واقعا ظلمی که امروز به استقلال شد در 10 سال اخیر نشده بود.

طبق این خبر وی در خصوص اینکه تمامی عکاسان دیده اند توپ قائدی از خط رد شده است گفت: من اول فیلم را دیدم و سپس به کنفرانس خبری آمدم، من از خودم صحبت نمی‌کنم، پای قائدی داخل زمین بود ولی داور وقتی دید توپ داخل گل رفته گفت اوت شده است!

به گزارش خبر ورزشی شهر خبر و به نقل از اخبار ورزش سه پائولو سرجیو، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از دیدار تیمش مقابل استقلال به عنوان یک بازی خوب یاد کرد و تساوی را نتیجه‌ای عادلانه برای این بازی دانست.

طبق این خبر پائولو سرجیو پس از تساوی بدون گل صنعت نفت آبادان برابر استقلال در هفته بیست‌ونهم لیگ برتر اظهار داشت: بازی خوب و جنگنده‌ای میان دو تیم بود. تیم ما نیمه اول را به خوبی به پایان رساند و در نیمه دوم نیز به خوبی از دروازه‌مان حفاظت کردیم. ما در نیمه اول بهتر از استقلال بودیم، اما در نیمه دوم استقلالی‌ها خطرناک‌تر بودند. باید بپذیریم تساوی عادلانه بود.

به گزارش خبر ورزشی شهر خبر و به نقل از اخبار ورزش سه وحید خشتان با درخشش در جمع آبی‌های خوزستان به طعمه‌ای چرب‌ونرم برای تیم‌های متمول تبدیل شد که گویا استقلال تهران گوی سبقت را از سایر تیم‌ها دزدیده است و توانست خشتان را برای حضور در این تیم برای فصل آینده متقاعد سازد.

به گزارش خبر ورزشی شهر خبر و به نقل از اخبار ورزش سه امیرحسین فتحی، مدیرعامل باشگاه استقلال از داوری دیدار این تیم با نفت آبادان انتقاد کرد.

طبق این خبر امیرحسین فتحی درباره تصمیم داور دیدار آبی‌پوشان برابر صنعت نفت آبادان مبنی بر مردود اعلام کردن گل استقلال، گفت: برای داوری متأسف هستم. متأسفانه اتفاقات به شکلی است که هیچ چیز نمی‌توانم بگویم. داور کنار زمین با توپ چند سانتی‌متر فاصله داشت، اما اوت اعلام نکرد و تصاویر نشان می‌دهد که او مسیر توپ را دنبال می‌کند اما کمک داور اوت اعلام کرده است. برای فوتبال و لیگ امسال متأسف هستم که همه چیز به ضرر استقلال است و نتایج به این شکل پیش رفته است.

به گزارش خبر ورزشی شهر خبر و به نقل از اخبار ورزش سه پژمان منتظری در پایان دیدار استقلال و نفت آبادان گفت: اولا که واقعا نمی دانم چه بگویم، ما امسال از اول فصل هزار و صد مشکل داشتیم و صحبت کردن درباره این مشکلات تکراری است. نمی دانم جواب این اتفاق و مردود شدن گل سالم ما را چه کسی می دهد. طبق این خبر پژمان منتظری ادامه داد: 60 کمیته منتظر هستند بازیکن حرفی بزند و اشکالی داشته باشد تا او را جریمه و محرومش کنند. یک مقدار به خودتان بیایید، به خدا هواداران استقلال گناه دارند. 2 مرتبه داشتیم نزدیک می شدیم برای قهرمانی، یک بار آخر نیم فصل اول در بازی با پدیده و یک بار هم این بازی. مردود شدن این گل هیچ توجیهی ندارد.

به گزارش خبر ورزشی شهر خبر و به نقل از اخبار ورزش سه سرپرست تیم فوتبال استقلال از عملکرد تیم داوری دیدار با صنعت نفت آبادان انتقاد کرد.

بر اساس این خبر اصغر حاجیلو گفت : شما مشاهده کردید و همه ایران دیدند که توپ اوت نشده، اما پنج داور چشمان خود را بستند و اوت گرفتند. به سعید فتاحی می‌گویم که هرچه دلش می خواهد، بگوید ولی من چیزی به او نمی‌گویم، چون اجازه تهمت نداریم. ضمناً درست نیست که سر تیم ما را اینگونه ببرند.

به گزارش خبر ورزشی شهر خبر و به نقل از اخبار ورزش سه سایت باشگاه استقلال نوشت: متاسفانه در زمان خروج اتوبوس استقلال از ورزشگاه تختی آبادان، تعدادی از تماشاگرنماها اقدام به سنگ پرانی به سمت اتوبوس استقلال کردند که این سنگ ها به اتوبوس برخورد کرد. متاسفانه در زمان خروج اتوبوس استقلال از ورزشگاه تختی آبادان، تعدادی از تماشاگرنماها اقدام به سنگ پرانی به سمت اتوبوس استقلال کردند که این سنگ ها به اتوبوس برخورد کرد.

اخبار ورزشی را از سایت شهر خبر دنبال کنید.