به گزارش پارس نیوز، 

جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ روسیه با قهرمانی تیم ملی فوتبال فرانسه به پایان رسید و تیم ملی فوتبال ایران هم با هدایت کارلوس کی‌روش پرتغالی عملکرد خوبی داشت و موفق به کسب ۴ امتیاز شد تا بهترین نتیجه تاریخ فوتبال ایران در ادوار جام جهانی رقم بخورد.

پرسپولیس در فهرست تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی روسیه، ۲ بازیکن داشت که در بیشتر بازی‌ها حضور داشتند و به همین دلیل سرخپوشان پایتخت مانند دیگر باشگاه‌ها پاداش خواهند گرفت و همچنین با جوایز دیگر، پرسپولیس ۶۹۶ هزار دلار از فیفا طلب دارد که هنوز این پول را وصول نکرده و مدیران این باشگاه در صدد هستند تا آن را دریافت کنند.

در ماه‌های گذشته از سوی باشگاه پرسپولیس نامه‌ای به فدراسیون فوتبال و فیفا ارسال شد و در این نامه قید شده بود که با توجه به نداشتن حساب ارزی، پاداش حضور بازیکنان پرسپولیس در جام‌جهانی به حساب برانکو ایوانکوویچ سرمربی این تیم که حساب ارزی دارد، واریز شود تا به نوعی طلب او پرداخت شود، اما به دلیل برخی مسائل این اتفاق رخ نداد و مدیران پرسپولیس تلاش کردند تا طلب برانکو را از راه دیگری پرداخت کنند، اما مسئولان پرسپولیس همچنان منتظر پاداش فیفا هستند.

مدیران پرسپولیس از فدراسیون فوتبال درخواست دارند تا با مذاکرات سئول نشین‌ها (محل ساختمان فدراسیون فوتبال) بتوانند طلب میلیاردی شان را بگیرند و مشکلات مالی را حل کنند.  

پرسپولیس ۶۹۶ هزار دلار از فیفا طلب دارد که هنوز این پول را وصول نکرده و مدیران این باشگاه در صدد هستند تا این پول را دریافت کنند هر چند به نظر می‌رسد وصول این پول طولانی خواهد بود به دلیل اینکه برخی مشکلات برای واریز پول و وجود دارد.

یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس در این باره بیان کرد: اگر پاداش فیفا را دریافت کنیم، بسیاری از مشکلات مان حل خواهد شد اما نیاز به کمک فدراسیون فوتبال داریم تا بتوانیم مطالبات مان را بگیریم. امیدوارم این اتفاق خیلی زود رخ دهد و بتوانم طلب مان را دریافت کنیم.