به گزارش پارس نیوز، 

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان سرخپوشان کوچک ترین افتی نکرده و از همیشه، بهتر و قبراق تر به نظر می‌رسد.او در پاسخ به انتقاداتی که اخیرا از عملکرد بیرانوند می شنویم، گفت: «این مسائل را به هیچ عنوان قبول ندارم. نمی دانم ملاک و اسناد کسانی که از علیرضا انتقاد می کنند، چیست اما باید به آنها بگویم بیرانوند حتی یک درصد هم از شرایط عالی که داشت، خارج نشده و همچنان یکی از بهترین بازیکنان ماست.

ندیدید که چند توپ خطرناک در بازی با تراکتورسازی مهار کرد؟!» او در مورد غیبت این بازیکن برابر ماشین سازی تبریز و بازی دادن دوباره بوژیدار رادوشویچ نیز افزود: «همه دروازه بان های ما در یک سطح آمادگی قرار دارند و انتخاب اینکه چه کسی به میدان برود، با برانکو است. رادوشویچ هم به لحاظ روحی و هم فنی در بالاترین سطح است و این آمادگی را نشان خواهد داد. ما رادوشویچ را برای چنین روزهایی می خواهیم.»

پانادیچ در مورد نگرانی هواداران پرسپولیس برای بازی با پاختاکور هم گفت: «به آنها می گویم نگران نباشند و برای علیرضا بیرانوند، انرژی های مثبت بفرستند چون او می خواهد دوباره، ستاره پرسپولیس باشد و به صعود ما از گروه آسیایی کمک کند.»