به گزارش پارس نیوز، 

نتایج ناامید کننده پاری سن ژرمن ادامه دارد و این بار این تیم در دیدار برابر نیس با تساوی یک بر یک متوقف شد.

توماس توخل، سرمربی پاری سن ژرمن در نشست خبری بعد از بازی، گفت: این را می دانم که هواداران از نتایج تیم خشمگین و ناراحت هستند اما باید با جدیت به کار خود ادامه داد و تیمی جنگنده و پر تلاش برای فصل بعد ساخت.

او در ادامه اضافه کرد: کاوانی می‌توانست در این دیدار گلزنی کند. این بازیکن در دقایق پایانی یک ضربه پنالتی را از دست داد و عملکرد عادی در این بازی داشت اما نیمار به روزهای اوج خود نزدیک شده است و در دیدار برابر رن در جام حذفی ۱۲۰ دقیقه بازی کرد و با عملکرد خوبش من را شگفت زده کرد.

توخل ادامه داد: نیمار هم می‌تواند به عنوان مهاجم و هم نقش یک بازی‌ساز را در میانه میدان ایفا کند. البته خود او دوست دارد که پشت سر مهاجم نوک و در نقش یک وینگر و مهاجم کاذب بازی کند و چنین پستی را بسیار خوب بازی می‌کند.

سرمربی پاری سن ژرمن در پایان درباره این تساوی خانگی، اضافه کرد: بازی عجیبی بود. ما پیش از این قهرمانی خود را قطعی کرده بودیم و دیگر بازیکنان به چنین دیدارهای همچون یک بازی تمرینی نگاه می‌کنند. ما جدیت و انگیزه لازم را نداشتیم. دیگر هدف خاصی نداریم. فصل به پایان رسیده است اما هواداران همچنان دوست دارند که تیم آن‌ها پیروز بازی‌ها شود و ما هم می‌خواهیم با جدیت به کار خود ادامه دهیم.