به گزارش خبر ورزشی شهر خبر و به نقل از ورزش سه دیدار تیم‌های فوتبال تراکتورسازی و پرسپولیس در هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال با تساوی یک - یک به پایان رسید و دو تیم به تقسیم امتیازات پرداختند. بر اساس اخبار شهر خبر تراکتوری‌ها با این تساوی و در فاصله دو هفته مانده به پایان لیگ ۵۰ امتیازی شدند و این در شرایطی است که پرسپولیس ۵۷ امتیازی شد. طبق اخبار تراکتوری‌ها در صورت پیروزی در دودیدار اخیر خود و شکست سایر مدعیان باز هم نمی‌توانند عنوان قهرمانی در این فصل را بدست آورند. بنا بر اخبار  شاگردان برانکو هم برای رسیدن به قهرمانی در صورتی که همه مدعیان در تمام بازی‌های خود پیروز شوند، ۴ امتیاز برای قهرمانی نیاز دارند.

به گزارش خبر ورزشی شهر خبر و به نقل از ورزش سه  پس از گلزنی هافبک شماره 11 پرسپولیس در دقیقه 11 روز 11 اردیبهشت 1398، او دست‌های خود را به نشانه خوشحالی بالا برد و سپس همراه با مهدی ترابی و ... رو به دوربین اصحاب رسانه احترام نظامی گذاشت و به لوگو پرسپولیس روی پیراهن بوسه زد.بنا بر اخبار شهر خبر  او با گلزنی رودرروی تراکتورسازان، در تقابل با تیم تبریزی 3 گله شد و در کنار مهدی سیدصالحی، به بهترین گلزن تقابل این 2 تیم در تاریخ لیگ برتر لقب گرفت.یبق اخبار با این نتیجه، پرسپولیس همچنان با 57 امتیاز در صدرجدول قرار دارد و شانس نخست قهرمانی محسوب می‌شود.

به گزارش خبر ورزشی شهر خبر و به نقل از ورزش سه  حمید درخشان درباره تساوی یک - یک پرسپولیس مقابل تراکتورسازی تبریز اظهار داشت: با اینکه پرسپولیس شرایط پیروزی را داشت و می‌توانست از برد خود محافظت کند، اما مساوی هم نتیجه بدی نبود. طبق اخبار شهر خبر درخشان گفت: جابجایی‌ها و تعویض‌های تیم باعث شد شرایط پرسپولیس مستحکم نباشد و تعویض‌ها، کمکی به تیم نکرد. بنا بر اخبار و به نقل از ورزش سه وی درباره عقب‌نشینی نسبی شاگردان برانکو در نیمه دوم گفت: هدر دادن موقعیت‌ها و نیز تعویض‌های پرسپولیس عامل این مورد بود. تعویض‌های برانکو نه تنها کمکی به روند رو به جلوی پرسپولیس نکرد، بلکه بازدارنده بود و روند پرسپولیس را کُند کرد.

به گزارش خبر ورزشی شهر خبر و به نقل از ورزش سه  درخشان درخصوص دیدار هفته آینده پرسپولیس مقابل پاختاکور ازبکستان در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا خاطرنشان کرد: کار خیلی سخت است. پرسپولیس در خط حمله اقتدار لازم را ندارد و بازیکنی نیست که در این پست به علیپور کمک کند. تأثیر این ضعف را بیشتر در بازی‌های خارجی می‌بینیم. فکر می‌کردیم بودیمیر می‌تواند جای منشا را بگیرد، اما او در روزهای خوب خود هم خیلی به پرسپولیس کمک نمی‌کند. پرسپولیس برای موفقیت در ازبکستان باید خیلی حواسش را جمع کند.

به گزارش خبر ورزشی شهر خبر و به نقل از ورزش سه  پس از اینکه دیدار پرسپولیس و سپاهان در ورزشگاه آزادی با حواشی بسیاری همراه شد، نگرانی های زیادی در مورد دیدار پرسپولیس در ورزشگاه یادگار امام تبریز به وجود آمده بود که این دیدار البته در شرایط مناسبی برگزار شد.طبق اخبار شهر خبر و به نقل از ورزش سه کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال با انتشار بیانیه ای از شرایط برگزاری این بازی ابراز رضایت کرده است.

به گزارش خبر ورزشی شهر خبر و به نقل از ورزش سه  جورج لیکنز بعد از تساوی یک بر یک مقابل پرسپولیس و بعد از اینکه در نشست خبری حاضر شد در مکیسدزون ورزشگاه هم حضور پیدا کرد و در جمع خبرنگاران گفت: به بازیکنانم تبریک می‌گویم پرسپولیس تیم خوبی است این تیم در ضد حملات برنامه داشت و دیدید که چقدر بازی را آرام می‌کرد و وقت را تلف می‌کرد و این کار را بسیار حرفه‌ای انجام می‌داد. بر اساس اخبار سرمربی تراکتورسازی در مورد اینکه این تیم شانسی برای قهرمانی ندارد، گفت: گفته بودم هیچ قولی برای قهرمانی نداده‌ام فقط باید عملکرد خوبی داشته باشیم و سخت تلاش کنیم.

به گزارش خبر ورزشی شهر خبر و به نقل از ورزش سه  دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: یک امتیاز بازی با تراکتورسازی تفاوتی با پیروزی نداشت. طبق اخبار شهر خبر علیرضا بیرانوند پس از تساوی مقابل تراکتورسازی گفت: ابتدا از مردم خوب تبریز تشکر می‌کنم. وقتی از هتل به ورزشگاه آمدیم یاد بازی‌های جام جهانی در روسیه افتادیم و امنیت خوبی بود و خداراشکر اذیت نشدیم. بازی خوبی بود و می‌توانستیم ببریم تا خیال هواداران و خودمان را راحت کنیم. می‌دانستیم تراکتورسازی در تبریز همه تیم‌های مدعی را برده بود و خیلی زود گل زدیم ولی حیف شد که بازی مساوی تمام شد.بر اساس اخبار وی درباره شعارهای هواداران تبریزی علیه خودش گفت: من چیزی نشنیدم. مردم تبریز خیلی خوب برخورد کردند و دوست داشتند تیم‌شان ببرد و تیم‌ خودشان را تشویق می‌کردند.

به گزارش خبر ورزشی شهر خبر و به نقل از ورزش سه  اشکان دژاگه پس از تساوی مقابل پرسپولیس اظهار داشت: هر دو تیم می‌دانستند که بازی سختی است. پرسپولیس تیم خوبی است و این موضوع را تا اینجا مسابقات نشان داده است. بعد از اینکه گل خوردیم بازی دست ما بود. در نیمه دوم حملاتی انجام دادیم و گرمای هوا هم تاثیرگذار بود. به گزارش خبر ورزشی شهر خبر و به نقل از ورزش سه  وی ادامه داد: باید به چیزهای کوچک بیشتر دقت کنیم و این‌طور گل نخوریم. گل پرسپولیس یک شوک برای ما بود. بازی در اختیار ما بود. طبق اخبار وی افزود: پرسپولیس تیم اَلکی نیست ما هم تیم خوبی هستیم و بعد از گل پرسپولیس به بازی برگشتیم و گل زدیم و می‌توانستیم به گل‌های بیشتری دست پیدا کنیم.

به گزارش خبر ورزشی شهر خبر و به نقل از ورزش سه  ایمان سلیمی بعد از تساوی یک بر یک تیم‌های فوتبال تراکتورسازی و پرسپولیس در هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر اظهار داشت: در این بازی شانس داشتیم تا برنده باشیم اما این اتفاق رخ نداد. اشتباه کردیم و گل خوردیم. می‌توانستیم بازی را ببریم اما متأسفانه به تساوی رضایت دادیم.طبق اخبار شهر خبر وی افزود: از هواداران تراکتورسازی تشکر می‌کنم که در این بازی ما را حمایت کردند و مقابل پرسپولیس تنهایمان نگذاشتند.

اخبار ورزشی را از سایت شهر خبر دنبال کنید.