به گزارش پارس نیوز، 

بارسلونا دیشب در بازی رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا موفق شد با درخشش لیونل مسی، در خانه خود لیورپول را 3-0 شکست داده و از شانس بالایی برای صعود به فینال رقابتها برخوردار شود. بعد از پیروزی بزرگ بارسلونا، هواداران تاتنهام با اینکه تیم‌شان در همین دور رفت مرحله نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ، در خانه خود مقابل آژاکس شکست خورده، به ابراز خوشحالی از پیروزی بارسا پرداخته و می‌گویند چون از صعود تاتنهام به فینال اطمینان دارند بی‌صبرانه منتظر بازی مقابل لیونل مسی هستند.

 

یکی از موضوعات جالب توجه برای هواداران تاتنهام بازی با لقب لیونل مسی و ستاره تیم‌شان موسی سیسوکو است. چون هواداران تاتنهام از موسی سیسوکو با لقب بز یاد می‌کنند، احتمال روبرو شدن او با لیونل مسی در فینال چمپیونزلیگ، امروز یکی از سوژه‌های جذاب برای تاتنهامی‌ها بوده است.  

 

 

 

تاتنهامی‌ها می‌گویند در جریان شکست 1-0 تیم‌شان مقابل آژاکس بعد از به میدان آمدن سیسوکو از دقیقه 40 ورق به نفع آنها برگشته و اگر شوت داوید نرس به تیر دروازه برخورد نمی‌کرد شکست تاتنهام در مقابل آژاکس رقم نمی‌خورد.

 

عملکرد خوب سیسوکو در نیمه دوم بازی تاتنهام و آژاکس او را به ستاره محبوب این روزهای تاتنهام تبدیل کرده و امید هواداران اسپرز به حضور در فینال چمپیونزلیگ را افزایش داده. هواداران تاتنهام امروز در شبکه‌های اجتماعی پست‌های زیادی درباره جدال سیسوکو و مسی که از آنها به عنوان دو بزِ بزرگ فوتبال اروپا یاد کرده‌اند، منتشر کرده و می‌گویند بی‌صبرانه منتظر فینال چمپیونزلیگ در شهر مادرید هستند.