به گزارش پارس نیوز، 

هفته پنجم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ درحالی دوشنبه ۱۶ اردیبهشت در تاشکند برگزار می‌شود که دیدار حساسی برای شاگردان برانکو محسوب می‌شود. درحال حاضر پاختاکور با ۵ امتیاز در رده سوم گروه D قرار دارد و پرسپولیس با ۴ امتیاز قعرنشین است. این بازی برای سرخپوشان پایتخت دیدار مهمی محسوب می‌شود و به همین دلیل شاگردان برانکو با پرواز چارتر راهی ازبکستان می‌شوند.

درحال حاضر پاختاکور با ۵ امتیاز در رده سوم گروه D قرار دارد و پرسپولیس با ۴ امتیاز قعرنشین است. البته نماینده ازبکستان در دیدار آغازین هفته هفتم سوپر لیگ این کشور به مصاف متالورگ بکوبود رفت و در حالیکه ایساکجانوف در دقیقه ۱۲ گل اول بازی را برای متالورگ بکوبود به ثمر رساند، اما در ادامه مسابقه دراگان کارن، مهاجم صربستانی پاختاکور موفق به زدن ۲ گل برای تیمش شد تا به برتری ۲ بر یک دست پیدا کنند.

تیم پاختاکور که در ۶ مسابقه اخیرش موفق به کسب پنج پیروزی و تنها یک تساوی شده بود، توانست به برتری مقابل متالورگ بکوبود برسد تا ۱۹ امتیازی شده و همچنان صدرنشین جدول سوپر لیگ ازبکستان بماند. از سویی دیگر پرسپولیس نیز با هدایت برانکو ایوانکوویچ با ۵۷ امتیاز صدرنشین است و به احتمال زیاد قهرمان لیگ هجدهم خواهد شد.

دیدار پاختاکور و پرسپولیس، ۱۶ اردیبهشت در تاشکند برگزار خواهد شد.