به گزارش پارس نیوز، 

سرخپوشان پایتخت در آستانه قهرمانی در لیگ هجدهم هستند و فرصت این را دارند که با کسب 3 امتیاز دیدار با ماشین سازی، به عنوان قهرمانی دست پیدا کنند. نکته مهم درباره پرسپولیس تعداد پایین شکست های این تیم است. شاگردان برانکو ایوانکوویچ در فصل جاری تنها مقابل فولاد شکست خوردند و حالا اگر در برابر ماشین سازی نبازند و در پایان قهرمان شوند، رکورد کمترین باختِ یک تیم قهرمان که در دست خودشان است را بهبود می بخشند.

 

پرسپولیسی ها روز گذشته به یک رکورد جالب دیگر نیز دست پیدا کردند و آن هم تداوم شکست ناپذیری برابر تیم های مدعی بود. این فصل پرسپولیس توانست پدیده و استقلال را در 3 بازی مغلوب کند و مقابل سپاهان و تراکتور هم در 4 بازی به تساوی رسید تا تنها تیم بدون باخت لیگ برتر مقابل مدعیان لقب گیرد.

 

البته پرسپولیس در مقابل سپاهان و تراکتور نیز فرصت دست یابی به پیروزی را داشت اما حتی کسب یک امتیاز از این تیم ها نیز در راه قهرمانی بسیار اثرگذار خواهد بود. تیم استقلال از بین مدعی ها به تراکتور، پرسپولیس و پدیده باخت. پدیده مقابل پرسپولیس، تراکتور و سپاهان شکست خورد و در نهایت سپاهان نیز مقابل استقلال و تراکتور مغلوب گشت و حالا یک دیدار حساس برابر پدیده خواهد داشت.