به گزارش پارس نیوز، 

لیورپول همیشه در تاریخ خود بازیکنان پر سرعتی داشته است.

سرعت یکی از مهم‌ترین صفت‌های یک فوتبالیست است. با توجه به این‌که این خصلت بیشتر ذاتی است، سرمربی تاثیرکمی در افزایش آن دارد و به همین دلیل اهمیت زیادی دارد. باشگاه لیورپول همیشه بازیکنان پرسرعت زیادی داشته که با هم ۳ نفر از پرسرعت ترین بازیکنان این باشگاه را مرور می‌کنیم:

یان راش

بهترین گلزن تاریخ لیورپول با ۳۴۶ گل زده به دلیل سرعت بالایش همیشه شهره خاص و عام بود. او در هنگام بازی همیشه با بازیکنان تیم حریف فاصله کمی داشت. توپ را می‌دزدید و به همین دلیل جزو باهوش‌ترین بازیکنان تاریخ قرمزپوشان مرسی‌ساید بود.

دیووک اوریگی

شاید قراردادن او در لیست پرسرعت‌ترین‌ها تاریخ یک باشگاه اندکی بزرگ‌نمایی باشد اما او در حال حاضر از تمام بازیکنان سرعت بیشتری دارد. این فوروارد بلژیکی در تمرینات لیورپول توانسته رکورد ۳۵.۱ کیلومتر در ساعت را ثبت کند. زمزمه‌هایی مبنی بر خروج او از باشگاه در این تابستان به گوش می‌رسید اما با توجه به نمایش‌های قابل قبولش احتمالا او در لیورپول خواهد ماند.

سادیو مانه

او به دلیل آمار گلزنی‌اش به تیتر اصلی رسانه‌ها تبدیل شده اما مدافعین حاضر در لیگ برتر انگلیس کابوس سرعت مانه را دارند. مانه قبل از لیورپول در ساوتهمپتون بازی می‌کرد اما با پیوستن به لیورپول و حضور کلوپ به یکی از بهترین بازیکنان این تیم تبدیل شده و امیدوار است امسال فاتح لیگ برتر شود.