به گزارش پارس نیوز، 

تیم سپاهان هم به قصد آسیب‌شناسی خود، مطالعاتی را شروع کرده است! مطالعاتی البته بی‌سر و صدا و صد البته نه سرسری و برای «ماله کشیدن» روی اشکالات و غلط‌ها! یکی از دوایری که حساسیت بیشتر سپاهان را برانگیخته، یارگیری‌های میان فصل و استفاده از پنجره زمستانی است!

سپاهان چند بازیکن را به عنوان «دوای» درد و نوش‌دارو‌های التیام‌بخش گرفته است که هیچ‌کدام آن‌ها در لیست بازیکنان «امیر» دیده نمی‌شوند و فرصت بازی کردن به دست نمی‌آورند!

از محسن مسلمان گرفته تا محمد ابراهیمی! سپاهانی‌ها می‌گویند باید بازیکنانی به جمع مردان ما اضافه می‌شدند که قابلیت حضور در سپاهان را دارند!

یکی از مردان صاحب‌نظر سپاهان در این‌باره می‌گوید: ... دنبال بهانه گرفتن و فرافکنی نیستیم! پولی که به این منظور، هزینه شد و خرج شد هم با تمام اهمیتی که دارد نکته درجه اول نیست. ما می‌گوییم بازیکن خریدیم که عصای دست‌مان باشد نه آنکه ما عصای دست آقایان باشیم!

در پایان نیم‌فصل با هدف تقویت تیم، سراغ بورس بازیکنان را گرفتیم که سپاهان قوی‌تری بسازیم، ولی چه شد؟ هم مردان کم‌بازده و فاقد کیفیت نیم‌فصل اول را حفظ کردیم و هم یک چندتایی، بازیکن دور از اندازه‌ها و خارج از حد و حدود استاندارد سپاهان روی دست تیم گذاشتیم!

سپاهانی‌ها حرف‌های دیگری هم برآمده از مطالعات اخیر خود دارند که «درون خانواده» و نه در ملأ عام باز‌گویشان می‌کنند.