به گزارش پارس نیوز، 

مدافع محجوب و بااخلاق پرسپولیس از حواشی پیش‌آمده در هفته‌های اخیر به‌خصوص در بازی با سپاهان ناراحت است و می‌گوید: «نتایج درون زمین رقم می‌خورد، اما عده‌ای با ایجاد درگیری روی سکوها جو را متشنج می‌کنند و از این راه به دنبال قهرمانی هستند.» درمورد بازی با سپاهان و حواشی آن و همچنین دیدار حساس با تراکتورسازی سراغش رفتیم. گفت‌وگو با شایان مصلح را در ادامه می‌خوانید.

بازی با سپاهان چطور بود؟

شانس‌هایی داشتیم که می‌توانستیم پیروز شویم ولی متاسفانه دچار بدشانسی شدیم. آنها تیم دوم جدول، قوی و قابل‌احترام هستند. در مجموع با نتیجه‌ای که در بازی تراکتورسازی و ذوب‌آهن و همین‌طور استقلال و پدیده رقم خورد، این یک امتیاز، چندان هم بد نبود.

برانکو بعد از بازی نکته خاصی به شما نگفت؟

خیر، صحبت فنی نکرد. معتقدیم مساوی هم برای ما بد نبود، هرچند می‌توانستیم برنده باشیم.

باز هم شاهد جنجال روی سکوها بودیم، نظرت در این‌باره چیست؟

مخاطب من تمام تماشاگران فوتبال هستند، نه‌فقط سپاهانی‌ها. فوتبال میدان جنگ نیست، ما می‌آییم ورزش می‌کنیم و هواداران می‌آیند تشویق کنند و لذت ببرند، اگر قرار باشد در ورزشگاه‌ها این همه مصدوم یا کشته بدهیم، می‌خواهم صد سال سیاه فوتبال نباشد! ارزش ندارد که جان عده‌ای گرفته شود. ما همه انسانیم، با هیچ‌کسی هم پدرکشتگی نداریم. اجازه بدهیم قهرمان لیگ در زمین فوتبال مشخص شود. هر تیمی که حقش است در درون زمین قهرمان می‌شود.

از حواشی این بازی گفتی، یکی از بازیکنان سپاهان تماشاگران پرسپولیس را تهدید کرده که به اصفهان نروند چون خون به پا می‌شود و پشیمان خواهند شد!

در سوال قبلی اسمی از هوادار تیم خاصی نیاوردم چون به همه هواداران احترام می‌گذارم. ما بازیکنان نباید جو را متشنج کنیم چون امنیت خودمان هم به خطر می‌افتد. چندبار به اتوبوس ما سنگ‌پرانی شد؟ اگر اتفاقی پیش می‌آمد، تکلیف چه بود؟ بازیکن سپاهان منطقی صحبت نکرد. جو ورزشگاه ملتهب می‌شود، انگار میدان جنگ است!

بازی با تراکتور را چطور می‌بینی؟

بازی با تراکتور در تبریز دشوار است. در نظر داشته باشید شاید همین تک‌امتیازات هم آخر فصل ما را قهرمان کند. حتی شاید در بازی‌های پیش‌رو با یکی دو باخت هم قهرمان شویم. در لیگ فرسایشی ما هزار و یک اتفاق می‌افتد.

وضعیت مصدومیتت به کجا رسید، به بازی با تراکتور می‌رسی؟

فعلا با مسکن درد را تحمل می‌کنم تا در تعطیلات عمل کنم. به برانکو هم گفتم هر چنددقیقه که صلاح می‌داند که به تیم می‌توانم کمک کنم روی من حساب کند؛ چه 10، چه 90 دقیقه.

ظاهرا مشکلات مالی هم باعث دردسرهایی برای شما شده است!

همه می‌دانند شرایط مالی ما خوب نیست. آخر فصل هستیم. درحالی که باید 80 تا 90 درصد دریافتی داشته باشیم، حدود 50 درصد قراردادمان را پرداخت کرده‌اند، ضمن اینکه از سال قبل هم طلبکاریم. وضعیت مالی کاشیما و السد را با ما مقایسه کنید که هنوز پاداش آسیایی هم نگرفته‌ایم. دم بچه‌ها گرم که با مسکن و آمپول درد را تحمل کرده و به خاطر هواداران بازی می‌کنند. ما هم از مدیران باشگاه می‌خواهیم وظایف‌شان را در قبال ما انجام بدهند.

آخر فصل قراردادت به پایان می‌رســـــــد. در پـــرسپولیس می‌مانی؟

از باشگاه با من فعلا صحبتی نکرده‌اند. پیشنهادهایی هم از خارج از ایران دارم اما اولویتم ماندن در پرسپولیس است. آخر فصل پیشنهادهایم را بررسی می‌کنم‌.