به گزارش پارس نیوز، 

محمد کریمی با بیان اینکه تنها به دنبال گرفتن سه امتیاز مقابل پرسپولیس بودیم، اظهار کرد: با توجه به شرایط جدول و اینکه بازی با صدرنشین داشتیم، هدف ماکسب پیروزی بود تا بتوانیم شرایطمان را بهتر کنیم و امیدوار به قهرمانی بمانیم؛ البته همین الان هم ناامید نیستیم، تلاش می‌کنیم و چشم به دیگر بازی‌ها داریم تا بتوانیم به جام برسیم.

 

او ادامه داد: مثل همیشه نبودیم ولی در کل بازی خوبی مقابل پرسپولیس انجام دادیم و می‌توانستیم به برد برسیم، اما نباید هم فراموش کنیم که پرسپولیس تیم خوبی است و در حضور تماشاگرانش بازی می‌کرد؛ آقای قلعه‌نویی همه موارد را به ما گفته بود و واقعا می‌خواستیم سه امتیاز را بگیریم ولی کمی هم بدشانس بودیم.

 

هافبک تکنیکی سپاهان اضافه کرد: کمی کارمان برای قهرمانی سخت شده ولی به غیر از کسب پیروزی در سه دیدار آینده و توکل کردن به خدا، کار دیگری نمی‌توانیم انجام دهیم؛ امیدوار به اتفاقات خوب فوتبال برای سپاهان هستیم تا دل هواداران‌مان که در هر شرایطی و در همه شهرها از ما حمایت کردند را شاد کنیم.

 

محمد کریمی در بازی سپاهان و پرسپولیس

 

این بازیکن که بعد از درخشش در خونه به خونه به سپاهان آمده و در نخستین فصل حضورش در لیگ برتر، تا پایان هفته بیست و هفتم بهترین پاسور است، عنوان کرد: از امیرخان(قلعه‌نویی) تشکر می‌کنم که فرصت بزرگی به من داد و پای من ایستاد تا در لیگ برتر بازی کنم؛ مدیون ایشان هستم و سعی دارم بهترین نمایشم را در تیم امیرخان داشته باشم.

 

کریمی درباره صحنه‌ای که در میانه زمین برخوردی با سید جلال حسینی داشت و همان اتفاق موجب اعتراض شدید امیر قلعه‌نویی به بیژن حیدری، داور مسابقه شد، ابراز کرد: احترام آقا سید جلال واجب و ایشان بازیکن بزرگ فوتبال ایران است، اما واقعا آن صحنه خطا بود؛ دست سید جلال محکم به صورتم برخورد کرد و حداقل کاری که آقای حیدری می‌توانست انجام دهد، گرفتن خطا و دادن اخطار بود، اما واقعا نمی‌دانم چطور این صحنه از دید داور و کمک‌های او دور ماند.

 

او ادامه داد: امیرخان حق داشت بخاطر آن صحنه اعتراض کند چون جلوی چشم ایشان اتفاق افتاد و واقعا ضربه محکمی به صورتم خورد؛ فکر می‌کنم از همانجا هم بود که تنش‌ها شروع شد و اگر داور در آن صحنه خطا می‌گرفت، در ادامه بازی هم تنش‌های کمتری اتفاق می‌افتاد.