به گزارش اخبار ورزشی شهر خبر و به نقل از ورزش سه معاون وزیر ورزش و جوانان اظهار کرد که از فدراسیون فوتبال خواسته شده هر چه سریع‌تر به اتفاقات سپاهان و پرسپولیس ورود کند. طبق اخبار  شهر خبر محمدرضا داورزنی، معاون وزیر ورزش و جوانان از فدراسیون فوتبال خواست که به سرعت اتفاقات و حواشی به وجود آمده در بازی پرسپولیس و سپاهان را بررسی و با خاطیان برخورد کند. طبق اخبار  شهر خبر داورزنی گفت: فضای ورزش و فوتبال باید آکنده از روح پهلوانی و معرفت باشد و رخ دادن چنین صحنه‌هایی زشت و تأسف برانگیز است و در شأن و شخصیت مردم و جامعه ورزش نیست.

به گزارش اخبار ورزشی شهر خبر و به نقل از ورزش سه  باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس در پیامی، درگذشت هوادار پرسپولیس روی سکوها در بازی دیروز با سپاهان را تسلیت گفت. خبر درگذشت یکی از هواداران پرسپولیس در جریان بازی روز قبل برابر سپاهان که به دلیل عارضه پیش آمده، برای وی به وقوع پیوست، ما و خانواده بزرگ پرسپولیس را متاثر و اندوهگین کرد.باشگاه پرسپولیس بار دیگر مراتب احترام و سپاس خود را نسبت به هواداران پرسپولیس که حضورشان در ورزشگاه آزادی در روز گذشته جلوه‌ای پرشور را رقم زد، اعلام می‌دارد. همچنین همدردی خود را با خانواده این هوادار مرحوم اعلام می‌داریم و از درگاه ایزد یکتا برای ایشان صبر و برای آن مرحوم غفران الهی طلب می‌کنیم.

به گزارش اخبار ورزشی شهر خبر و به نقل از ورزش سه  شب گذشته در چارچوب هفتۀ بیست‌وهفتم لیگ بر تر ایران پرسپولیس در ورزشگاه آزادی میزبان سپاهان بود که این دیدار جنجالی با تساوی بدون گل به پایان رسید. طبق اخبار  شهر خبر اتفاقات و حواشی این مسابقه باعث شد تا همه فوتبال دوستان واکنش نشان دهند. طبق اخبار  شهر خبر احسان قاضی زاده نماینده مردم مشهد در صفحۀ شخصی خود در توئیتر به فوت یک نفر و مصدوم شدن 295 نفر واکنش تندی نشان داد و علت آن را به کارگیری افراد بازنشسته در مدیریت فوتبال دانست.

به گزارش اخبار ورزشی شهر خبر و به نقل از ورزش سه سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس نسبت به درگذشت یکی از هواداران پرسپولیس در جریان بازی این تیم و سپاهان واکنش نشان داد.در چنین مواقعی نمی‌توان احساسات خود را در یک جمله کوتاه بیان کرد. فوتبال برای لذت بردن از زندگی است.تمام اعضای تیم تلاش می‌کنیم تا هوادارانمان و کسانی که فوتبال را دوست دارند از وقتی که گذاشته اند لذت ببرند. من این اتفاق را تسلیت می‌گویم و امیدوارم هرگز شاهد فوت هیچ هواداری در استادیوم‌ها نباشیم.

به گزارش اخبار ورزشی شهر خبر و به نقل از ورزش سه  پای کمیته انضباطی به دیدار پرسپولیس – سپاهان باز شد. طبق اخبار  شهر خبر در جریان این بازی بیش از ۲۰۰ هوادار مصدوم شدند و یک نفر هم فوت شد و این در حالی است که درگیری‌های داخل زمین بین بازیکنان و مربیان بسیار زیاد بود. طبق اخبار  شهر خبر فریبرز محمودزاده ناظر بازی شب گذشته گزارش خود را مستند و مکتوب کرده و امروز این گزارش به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارسال خواهد شد.

به گزارش اخبار ورزشی شهر خبر و به نقل از ورزش سه پیمان صابریان رئیس اوژانس تهران درباره خبر فوت یک نفر در ورزشگاه آزادی اظهار کرد: شب گذشته طی بازی ۲ تیم پرسپولیس و سپاهان، یک جوان ۳۳ ساله به دلیل ایست قلبی-تنفسی جان خود را از دست داد که این حادثه هیچ ارتباطی به درگیری‌ بین طرفداران ۲ تیم نداشت. طبق اخبار  شهر خبر صابریان درباره حواشی مسابقه فوتبال ۲ تیم سپاهان و پرسپولیس و خدمات ارائه شده اورژانس توضیح داد: متاسفانه از زمان آغاز این مسابقه زد و خورد‌هایی بین طرفداران هر ۲  تیم سپاهان و پرسپولیس صورت گرفت که طی آن ۲۹۵ نفر به نیرو‌های اورژانس مستقر در ورزشگاه آزادی مراجعه کرده‌اند؛‌ از این میان ۲۵۰ نفر به صورت سرپایی و ۴۵ نفر به مرکز درمانی انتقال یافتند.

به گزارش اخبار ورزشی شهر خبر و به نقل از ورزش سه سیدجلال حسینی پس از پایان بازی پرسپولیس و سپاهان گفت: ممنون این هواداران هستم، از آن‌ها تشکر می‌کنم، شرمنده‌شان شدیم، آن‌ها می‌دانند چقدر دشمن دارند، همه چیز به ضررشان است، متأسفانه نشد که این بازی را ببریم. طبق اخبار  شهر خبر سیدجلال حسینی کاپیتان پرسپولیس در خصوص اتفاقات بازی گفت:این اتفاقات همیشه در فوتبال هستند. همه چیز به ضرر‌ پرسپولیس است می‌خواهند ضربه بزنند. تصمیم گرفته شده ضربه بزنند من چند ماه است این‌ها را می‌گویم، شرایط سخت است، ما تمام تلاش‌مان در کنار هواداران به کار می‌گیریم.

به گزارش اخبار ورزشی شهر خبر و به نقل از ورزش سه ایرج عرب درباره اتفاقات شب گذشته پرسپولیس و سپاهان اصفهان گفت: با توجه به اتفاقاتی که در هفته‌های گذشته در بازی‌های لیگ روی داده است، همچنین نحوه آغاز حوادث روز گذشته ورزشگاه آزادی که فیلم‌ها و تصاویر آن توسط رسانه‌های مستقل بازتاب داشت و با تهدید رسانه‌ای یکی از بازیکنان علیه هواداران پرسپولیس، همراه بود نگرانی‌های بسیاری برای ما، نسبت به بازی‌هایی که در تبریز و اصفهان پیش رو داریم به وجود آمده است. طبق اخبار  شهر خبر  بر همین اساس، تماس‌هایی با مقام‌های فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و به ویژه آقای حسن‌زاده رئیس کمیته انضباطی داشتیم. مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ادامه داد: در این گفتگوها، نگرانی جدی خودمان را نسبت به امنیت جانی اعضای تیم فوتبال پرسپولیس و هوادارانمان اعلام کردیم و خواستار فکر و اقدام عملی جدی برای جلوگیری از حوادث ناخوشایند و غیرقابل جبران شدیم.