به گزارش پارس نیوز، 

مالک باشگاه تراکتورسازی تبریز اخیرا در اظهار نظری عجیب گفته، تیم‌های فوتبال سایپا و پیکان به این دلیل در لیگ برتر حضور دارند که سربزنگاه به داد تیم‌های پرطرفدار پایتخت برسند و دست‌شان را بگیرند.

هاشم یکه‌زارع در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در مورد اظهارات محمدرضا زنوزی، اظهار داشت: ما اصلا کاری به استقلال و پرسپولیس نداریم. ما به عنوان کارخانه‌ای خودروساز مسئولیتی اجتماعی داریم که بر اساس آن باید تیمی داشته و در فعالیت‌های اجتماعی شرکت کنیم. ما فقط تیم فوتبال نداریم که با چنین هدفی فعالیت کنیم. ما تیم والیبال هم داریم که بسیار فعال است.

وی ادامه داد: باشگاه‌داری از نظر اقتصادی برای ما به‌صرفه نیست. در این بین واقعا به ما چه مربوط که دو تیم دیگر چه می‌کنند. کلا باشگاه‌داری چه برای ما و چه برای سایپا فقط هزینه است. ما مثل دیگر تیم‌ها نیستیم که اسپانسر مایل باشد اینجا قرارداد ببندد. در برنامه‌های تلویزیونی هم تنها چند بازی ما پخش می‌شود در حالی که تیم‌های استقلال و پرسپولیس همه بازی‌هایشان پخش می‌شود. می‌خواهم بگویم بازی‌های ما هم خیلی پخش نمی‌شود که دیده شویم و کمکی به ما بشود.

مدیرعامل کارخانه ایران‌خودرو ادمه داد: وضع مالی ما خوب باشد یا بد فرقی نمی‌کند چون به هر حال باشگاه داری برای ما یعنی هزینه ولی فقط به خاطر مسئولیت اجتماعی که داریم، این کار را انجام می‌دهیم و هزینه می‌کنیم.

یکه‌زارع در مورد اینکه هرگز مثل باشگاه سایپا با مشکل مالی و اعتصاب بازیکنان روبرو نشدند گفت: من از سایپا خبر ندارم، ولی ما اصولا سعی می‌کنیم، همه چیز را از روز اول تعریف شده جلو ببریم. از روز اول هم نمی‌گوییم می‌خواهیم قهرمان شویم. من سعی می‌کنم از داشته‌ها استفاده کنم و به شیعی هم گفته‌ام روی جوانان خود حساب کند.

وی در پایان با توجه به اینکه گفته می‌شود، از حامیان حسین فرکی بوده، تصریح کرد: من در بحث مربیگری و بازیکن دخالتی نمی‌کنم. همه چیز را به مسئولان باشگاه سپردم. از این رو خبر ندارم در آینده چه برنامه‌ای دارند.