به گزارش پارس نیوز، 

ذوب آهن اما از آنروزهای بد فاصله گرفته است. صعود به رده هفتم جدول گواه این مدعاست. تیم علی منصور در لیگ برتر می تواند یک پله دیگر هم صعود کند و جای فولاد را در رده ششم جدول بگیرد. به خصوص که یک بازی معوقه هم در کارنامه دارد. بیش از این صعود امکان پذیر نیست به این خاطر که در حال نزدیک شدن به پایان بازی ها هستیم و تیم در دور رفت که در چند بازی هم علی منصور مربی آن بود، امتیازات زیادی را از دست داد.

 

عملکرد خوب ذوب آهن در هفته های اخیر اما به خوبی نشان داد معجزه در فوتبال قابل درک است. این تیم در بازگشت به روزهای خوب خود بازی در لیگ قهرمانان آسیا را آغاز کرد و به همین بهانه در آسیا با کسب 10 امتیاز بهترین عملکرد را در بین تیم های ایرانی داشته است. ذوب آهن از ابتدا هم مشخص بود که تیم خوبی است. اگر تیم خوبی نبود فصل گذشته در لیگ برتر نایب قهرمان نمی شد اما مدیریت بحران و بازگشت یک تیم بحران زده به روزهای خوب گذشته کار کوچکی نیست. ذوب آهن دوباره راه خود را پیدا کرده است و این فصل حتی فرصت دارد با صعود به رده های مهم لیگ قهرمانان آسیا امتیازات از دست رفته در لیگ برتر را جبران کند.

 

علیرضا منصوریان قطعا از روزهای تلخی که در استقلال داشت بیشترین بهره را در ذوب آهن برد. همدل کردن تیم برای ارایه بازی های قابل قبول در برابر حریفان ایده ای بود که علیرضا منصوریان در ذوب آهن بعد از گذشت چند هفته اجرایی کرد. البته در طی این مسیر با سختی هایی همراه شد که یکی از این سختی ها طعنه رسانه ها به خاطر تکرار نتایج بد در استقلال در هفته های ابتدایی حضور  در ذوب آهن بود. در این مسیر بی شک حمایت باشگاه ذوب آهن و شخص سعید آذری از سرمربی تیم که در ذوب آهن تبدیل به یک اپیدمی خوب شده در بازگشت ذوب آهن به روزهای خوب دخیل بود و تاثیر مستقیم داشت.

 

حکایت اینروزهای ذوب آهن یک درس خوب برای باشگاه ها بود. باشگاه هایی که تا وارد بحران می شوند دست به تغییر کادر فنی می زنند. ذوب آهن و علیرضا منصوریان بخوبی نشان دادند صبر و تلاش در فوتبال جواب می دهد و حتی ممکن است باعث معجزه در فوتبال شود.