به گزارش پارس نیوز، 

دنیس شستاکوف، ملی پوش تیم والیبال نشسته مردان روسیه در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون جانبازان و معلولین درباره حضور در اردو مشترک بیان کرد: ایران تیم ملی والیبال نشسته بسیار عالی دارد که قهرمان جهان است و ما از دیدار با این تیم نکات خوبی یاد گرفتیم و حضور در این اردو مشترک و برگزاری بازی های دوستانه به افزایش تجربه تیم ما کمک زیادی کرد.

وی ادامه داد: پنجمین بار است که به ایران سفر می کنم. حدود ۱۰ سال پیش بود که برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان که در مشهد برگزار شد برای اولین بار به ایران سفر کردم.

*آب و هوای ایران را دوست دارم

ملی پوش روسیه افزود: ایران مردمان بسیار خوبی دارد. من آب و هوای کشور شما را دوست دارم چرا که برخلاف روسیه که دارای هوای سرد است از آب و هوای معتدلی برخوردار است.

وی درباره عملکرد بازیکنان تیم ملی ایران گفت: علیپوریان بازیکن شماره ۴ ایران و همچنین رمضان صالحی لیبرو این تیم عملکرد خوبی دارند و من نوع بازی آنها را دوست دارم.

دنیس شستاکوف عنوان کرد: در تیم ملی روسیه در پست حمله بازی می کنم و همراه با این تیم در رقابت های قهرمانی جهان و اروپا حضور داشتم اما تاکنون پارالمپیک را تجربه نکردو اگر تیم ما بتواند سهمیه توکیو را بدست آورد پارالمپیک ۲۰۲۰ اولین تجربه من خواهد بود.

*قهرمانی در مسابقات اروپا بهترین خاطره ورزشی ام است

ملی پوش تیم ملی روسیه در پایان درباره بهترین لحظه ورزشی خود گفت: قهرمانی رقابت های اروپا و کسب مدال طلا این مسابقات بهترین خاطره ورزشی ام است.