به گزارش پارس نیوز، 

محمدکرم درآبادی در ارتباط تلفنی با صدا و سیما در خصوص تعداد آسیب دیدگان درگیری پیش از مسابقه فوتبال پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان افزود: حاصل درگیری قبل از مسابقه میان تماشاگران دو تیم در مجموع ۲۹۵ نفر مصدوم داشت که از این تعداد ۲۵۰ نفر درمان سرپایی و ۴۵ نفر هم راهی بیمارستان شدند. همچنین یک هوادار پرسپولیس نیز به علت ایست قلبی در اواسط نیمه دوم جان خود را از دست داد.

این مسابقه که از ساعت ۲۰:۱۵ در ورزشگاه آزادی آغاز شد؛ با التهاب روی سکو‌ها از ساعت ۱۹ از سوی تماشاگران سپاهان به آشوب عجیبی کشیده شد. تماشاگران سپاهان که بیش از ۱۰ درصد ورزشگاه آزادی را در اختیار داشتند از ساعت ۱۹ با کندن صندلی‌ها و پرتاب آن‌ها به داخل زمین باعص شدند تا عکاس‌های خبری نتوانند مثل همیشه در جای خود مستقر شوند. همپنین تماشاگران حامی سپاهان با حمله به سربازان نیروی انتظامی و پرت کردن یکی از همین سرباز‌ها از طبقه اول به داخل زمین، حادثه آفریدند.

طبق گفته شاهدان عینی و خبرنگاران مستقر در ورزشگاه آزادی تمامی این حواشی که از سوی هواداران سپاهان آغاز شده بود، پیش از استقرار هواداران پرسپولیس در طبقه دوم بالای سر آن‌ها بود و اینکه برخی سپاهانی‌ها عقیده دارند از بالا اشیایی به سمت آنان پرتاب شده تا ساعت ۲۰:۱۵ کذب محض است.

با شروع بازی، تعداد نیرو‌های یگان ویژه به طور چشمگیری افزایش یافت و آن‌ها با دخالت فیزیکی خود، هواداران حاضر در ضلع جنوبی ورودی ورزشگاه را که مختص طرفداران سپاهان بود، تخلیه کنند. تماشاگران سپاهان هم به تدریج با گذشت زمان به جایگاه‌های خود بازگشتند.

در پایان این دیدار، سیاوش یزدانی بازیکن تیم فوتبال سپاهان در میکسدزون ورزشگاه آزادی به تهدید هواداران پرسپولیس پرداخت و گفت: «به هواداران پرسپولیس تذکر می‌دهم که به اصفهان نیایند، چون خون بپا خواهد شد». باشگاه پرسپولیس نیز پس از این مصاحبه از سیاوش یزدانی بابت تهدید هواداران این تیم به کمیته اخلاق و کمیته انضباطی شکایت کرد.