به گزارش پارس نیوز، 

حواشی و اتفاقات جنجالی دیدار دو تیم پرسپولیس و سپاهان از روی سکوها و همچنین کنار زمین به میکسدزون ورزشگاه آزادی کشیده شد تا بازیکنان و همچنین اعضای مدیریتی و فنی هر دو تیم علیه یکدیگر موضع‌گیری تندی را انجام دهند.

حواشی مسابقه قبل از سوت آغاز بازی بر روی سکو ها شروع شد و هواداران با سنگ و صندلی شکسته از خجالت یکدیگر درآمدند. مسئله ای که باعث شد جایگاه هواداران سپاهان محدودتر از قبل باشد و فاصله زیادی بین آنها و پرسپولیسی‌ها ایجاد شود.

اتفاقات تلخ در این مسابقه به قدری زیاد بود که طبق آمار رسمی حدود ۲۴۵ مصدوم و همچنین یک کشته برجا مانده است. علاوه بر این باید درگیری بازیکنان در زمین و بازی فیزیکی هر دو طرف را عامل ایجاد مسائل مختلف بدانیم.

اما بعد از اتمام مسابقه سیاوش یزدانی، مدافع فیکس سپاهان در این مسابقه با قرار گرفتن مقابل خبرنگاران در اظهار نظری جنجالی اعلام کرد پرسپولیسی ها برای بازی حساس مرحله نیمه نهایی جام حذفی به اصفهان و ورزشگاه نقش جهان مراجعه نکند که در این غیر این صورت با حضورشان به نوعی خون به پا شده و جنگ واقعی با هواداران سپاهان ایجاد می شود.

صحبتی به دور از واقعیت که مطرح شدنش از سوی یک بازیکن غیر حرفه‌ای به نظر می‌رسد. به خصوص در فضای هواداری حال حاضر که یک سخن کوچک بر روی طرفداران تاثیر گذاشته و باعث عکس العمل آن ها خواهد شد.

حالا خبر می رسد که این صحبت یزدانی به دور از توجه باشگاه پرسپولیس نبوده و آنها واکنش تندی نسبت به مدافع سپاهان اتخاذ کرده اند. با اعلام رسمی باشگاه پرسپولیس واحد حقوقی این سرخپوشان قصد دارد سخنان یزدانی را که اکثر رسانه ها ضبط کرده و آن را مستند دارند از طریق فدراسیون فوتبال، کمیته اخلاق و هم چنین قوه قضاییه پیگیری کرده و به این ترتیب شکایتی علیه این بازیکن جوان مطرح کنند.

شکایت باشگاه پرسپولیس از مدافع سپاهان

دو تیم سپاهان و پرسپولیس در ماه خرداد ماه مرحله نیمه نهایی جام حذفی کشور را به میزبانی طرف اصفهانی برگزار می‌کنند. دیداری که با توجه به حواشی امروز حذف حساسیت دو چندانی برخوردار خواهد شد و باید دید چه نتیجه‌ای در انتظار دو تیم است.