به گزارش پارس نیوز، 

یونایتد در شبی که در خانه خود حرف چندانی مقابل سیتی نداشت، با دو گل مغلوب رقیب همشهری شد تا شانس این تیم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان کاهش یابد و سولسشر معتقد است تیمش به اندازه کافی خوب بازی نکرده است.

 

سولسشر گفت: "امروز عملکرد تیمی یونایتد فاقد کیفیت و سرعت لازم بود. ما سعی کردیم به جریان بازی واکنش نشان دهیم اما در نهایت این تیم برتر بود که موفق شد به پیروزی برسد و ما در دیدار مقابل سیتی به اندازه کافی خوب بازی نکردیم.

 

 

 

کیفیت دو تیم متفاوت است و به همین دلیل است که آنها در صدر جدول هستند و ما نیز در اینجای جدول قرار داریم. سیتی استانداردها را تعیین کرده و در این شرایط زندگی در منچستر باعث خوشحالی ما نیست، اما در ادامه همه چیز به خود ما بستگی دارد که بتوانیم فاصله خود با سیتی را کاهش داده و حتی بر آنها غلبه کنیم.

 

البته امروز نمی توان گفت ما هیچکدام از برنامه های خود را اجرا نکردیم و در این دیدار نیز با تمرکز و شدت بالا حاضر شدیم، اما حالا تنها نیاز داریم تلاش خود را بیشتر کنیم.

 

سیتی انگیزه فراوانی برای کسب پیروزی داشت و بالا بازی کرده و تشنه پیروزی بود و در نهایت نیز این اتفاق رخ داد و باید اذعان داشت آنها ما را بسیار خوب متوقف کردند. داوید دخیا امروز نیز واکنش های خوبی داشت و او در مجموع استاندارد بالایی دارد. ما باید به تلاش خود ادامه داده و برای مبارزه روز یکشنبه آماده شویم."