به گزارش پارس نیوز، 

احسان حدادی قهرمان پرتاب دیسک مسابقات قهرمانی دوومیدانی آسیا اظهار کرد: خدا را شکر مسابقات قهرمانی آسیا در دوحه قطر برای من به پایان رسید و توانستم ششمین مدال طلای خود را در این مسابقات بگیرم و رکورد این بازی‌ها را ارتقا دهم.  تنها هدف و برنامه اصلی ام برای  مسابقات قهرمانی جهان است که اواخر شهریور ماه و اوایل مهرماه  در شهر دوحه برگزار می‌شود که نتیجه خوب در آن مسابقات بگیرم.

او ادامه داد:  بعد ازگذشت ۱۰، ۱۵ روز از مسابقات قهرمانی جهان، رقابت‌های دوومیدانی لیگ الماس در دوحه قطر شروع می‌شود. امسال جالبی مسابقات این است که اکثر رقابت‌های بزرگ در دوحه برگزار می‌شود و اولین مرحله لیگ الماس  در دوحه است و امیدوارم بتوانم یک رکورد خوب پرتاب کنم و مرحله دوم در استکلهم است و در این برهه زمانی  در ایران تمرین می‌کنم و بعد از آن مشخص می‌شود وضعیت به چه صورت است.

حدادی بیان کرد:  فکر می‌کنم اردوی ۲۱ روزخ تا یک ماه دیگر در آمریکا داشته باشم، چون شب گذشته یک جلسه تا دیر وقت من به همراه مک کینز با کیهانی رئیس فدراسیون دوومیدانی داشتم و طرفین  قرار بود صحبت کنند تا مربی ام برنامه هایش را مشخص کند. امیدوارم بتوانیم سال خوبی داشته باشیم و آغاز فصل هم توانستم ۶۷ متر پرتاب کنم و باید بالاتر از این رکورد باشد، چون شرایط کسب مدال در مسابقات جهانی به صورتی است که باید رکورد بالاتر از ۶۷ متر باشد. البته با کسب رکورد ۶۸ متر هم می‌توانیم در  سکو قرار بگیریم. امیدورام این اتفاق رخ دهد و بعد از آن برای المپیک توکیو آماده می‌شویم تا بهترین نتایج را در این مسابقات کسب کنیم.