به گزارش پارس نیوز، 

تیم فوتبال استقلال خوزستان که با کسب ۱۱ امتیاز در قعرجدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد، در چارچوب هفته بیست و هفتم در ورزشگاه شهدای فولاد باید به مصاف نساجی مازندران برود و در صدد کسب پیروزی است. این تیم در بازی رفت با نتیجه ۳ بر صفر شکست خورد و امیدوارست فردا (پنجشنبه) به پیروزی برسد.

استقلالی‌ها برای این دیدار بازیکن محرومی ندارند، اما وحید خشتان مصدوم است و به این دیدار نمی‌رسد.

این دیدار قرار بود در ابتدا در ورزشگاه غدیر برگزار شود، اما با توجه به اینکه این استادیوم دچار آب گرفتگی شده است و شرایط مناسبی برای برگزاری این دیدار ندارد این بازی در ورزشگاه اختصاصی باشگاه فولاد یعنی ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان برگزار خواهد شد.

شاگردان محمد علوی در استقلال خوزستان تنها ۱۱ امتیازی هستند و این درحالی است که با توجه به حکم فیفا، ۶ امتیاز از این تیم کسر شد. آن‌ها در هفته‌های گذشته نتایج خوبی نگرفتند و نامزد سقوط به لیگ دسته اول هستند. اگر در چهار هفته پایانی لیگ هجدهم، نتایج نیم فصل نخست تکرار شود، استقلال خوزستان با ۱۳ امتیاز به لیگ دسته اول سقوط خواهد کرد.

همچنین پس از دیدار با نساجی، استقلالی‌های خوزستان سه شنبه راهی تهران می‌شوند تا با استقلال تهران دیدار کنند. این دیدار چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود