به گزارش پارس نیوز، 

تیم ملی دوچرخه سواری ایران از سه شنبه رقابت خود را در مسابقات جاده قهرمانی آسیا ازبکستان آغاز کرد و ایران در ماده تایم تریل تیمی که امید زیادی به کسب مدال داشت نتوانست روی سکو برود.

تیم‌های قزاقستان، کره جنوبی و هنگ کنگ هم به ترتیب اول تا سوم شدند.

تیم ایران با ترکیب مهدی سهرابی، بهنام آرین، سعید صفرزاده، حمید پورهاشم، امیر حسین جمشیدیان و محمد گنجخانلو در این ماده شرکت کرد اما در یک اتفاق کاملاً عجیب تیم ایران با هشت دقیقه تأخیر استارت مسابقه را زد.

مهدی سهرابی ملی پوش دوچرخه سواری ایران در این مورد گفت: رکورد تیم ایران با هزاران کمبود دوم بود و ملی‌پوشان تمام توان خود را برای این مسابقه گذاشته بودند اما متأسفانه نمی‌دانم چرا فقط تیم ایران بود که زمان استارتش مشخص نبود و این در حالی بود که بقیه تیم‌ها هم زمان استارت مسابقه‌شان را می‌دانستند و ملی‌پوشان هم با هشت دقیقه تأخیر که از بی مدیریتی خودمان بود، استارت کردند و نابود شدند.

او افزود: فکر می‌کنم تنها تیمی که خبر نداشت چه زمانی باید استارت بزند ایران بود و این مشکل هم از بی‌مدیریتی خودمان بود. با این هشت دقیقه تأخیر فکر می‌کنم آخر شویم. ما همیشه تلاش کرده‌ایم با حداقل امکانات بهترین نتیجه را مقابل تیم‌های بزرگ آسیا بگیریم و البته گرفته‌ایم اما نتیجه تیم با بی مدیریتی هیچ شد