به گزارش پارس نیوز، 

نزدیک‌شدن به روزهای پایانی فصل، گمانه‌زنی‌ها در خصوص جابجایی بازیکنان را به اوج خود رسانده و هر روز اخبار تازه‌ای درخصوص تیم‌های بزرگ‌ لیگ برتری به گوش می‌رسد.

از همین رو باشگاه پرسپولیس به سبب داشتن تماشاگران میلیونی، یکی از تیم‌هایی است که فعالیت‌های نقل‌وانتقالاتی‌اش زیر ذره‌بین قرار دارد و شایعات زیادی درخصوص بازیکنان این تیم وجود دارد.

پس از مطرح شدن نام‌هایی چون طارمی و کی‌روش استندلی برای پیوستن به پرسپولیس حالا همه جا صحبت از نخستین خروجی این تیم در تابستان است. محمد نادری و شایان مصلح و آدام همتی سه بازیکنی هستند که در پایان فصل قراردادشان با پرسپولیس به پایان می‌رسد و از قضا از دید هواداران نخستین خروجی تیم هم یکی از همین بازیکنان است.

این طور که از شواهد پیداست، آدام همتی که فصل گذشته عصای دست برانکو در لیگ و آسیا محسوب می‌شد، اولین خروجی پرسپولیس است. مصدومیت بدموقع هم ارتباط با اتخاذ چنین تصمیمی نیست.

نخستین خروجی پرسپولیس در پایان فصل مشخص شد + عکس

 

همتی در اندیشه‌های پرپسولیس مدل 1398 برانکو هیچ جایی ندارد و این موضوع که حضور او در فصل آینده یکی از سهمه‌های بزرگ‌سال سرخ‌پوشان را هم پر می‌کند مزید بر علت شده تا سرمربی تیم قید این بازیکن را بزند.