پرسپولیس امروز برمی‌گردد

بعد از بازی با الاهلی و ریکاوری بعد از آن که امروز صبح در ورزشگاه اختصاصی الوصل برگزار شد، پرسپولیسی‌ها به تهران برمی‌گردند. آنها ساعت 12 با چمدان‌های آماده ناهار می‌خورند و ساعت 12:45 هتل را به قصد فرودگاه ترک می‌کنند تا با پرواز ساعت 15 به تهران بازگردند.

 

تکذیب بازگشت انصاری

خبر بازگشت محمد انصاری مدافع مصدوم پرسپولیس از دبی به دلیل عدم تامین هزینه‌های درمان زانویش از سوی باشگاه پرسپولیس تکذیب شد. محمد انصاری که دوران نقاهت بعد از عمل جراحی رباط صلیبی را سپری می‌کند و چند وقتی است تمرینات ویژه خود را زیر نظر کادر پزشکی آغاز کرده، با کاروان پرسپولیس راهی دبی شد. درباره سفر او گفته بودند انصاری برای مداوای سریع‌تر زانوی خود در صورت تامین هزینه‌ها از سوی باشگاه در دبی می‌ماند اما کمی بعد خبر رسید که این بازیکن به دلیل تامین نشدن هزینه‌های درمانش با تیم به تهران باز خواهد گشت. خبری که البته یکی از مسوولان باشگاه تکذیبش کرده است: «اینکه می‌گویند باشگاه حاضر نشده هزینه‌های درمان محمد انصاری را بپردازد و او به همین دلیل به تهران برمی‌گردد، صحت ندارد و قرار نیست این بازیکن به تهران برگردد.»

 

تیم برانکو در محاصره هواداران

تعدادی از هواداران پرسپولیس در هتل محل اقامت این تیم حاضر شدند. در حالی که شاگردان برانکو عرق‌گیری روز بازی را پشت سر گذاشته و در رستوران هتل مشغول صبحانه خوردن بودند، تعداد زیادی از هواداران به داخل هتل آمدند و البته برای گرفتن عکس و امضای یادگاری تا بعد از صبحانه اعضای تیم منتظر ماندند.

 

چهار پرسپولیسی در خطر محرومیت

چهار بازیکن پرسپولیس با گرفتن کارت زرد در بازی روز جمعه مقابل سپاهان، بازی حساس برابر تراکتورسازی در تبریز را از دست خواهند داد. علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، کمال کامیابی‌نیا و محمد نادری هر کدام سه اخطار دارند و اگر داور بازی پرسپولیس و سپاهان هم به آنها کارت زرد بدهد، از حضور در بازی با تراکتورسازی در تبریز محروم خواهند شد.