به گزارش پارس نیوز، 

مدیر رسانه ای تیم فوتبال سپیدرود رشت اظهار داشت: این دو تیم عصر روز جمعه ششم اردیبهشت در هفته بیست و هفتم رقابت های فوتبال لیگ برتر کشور به مصاف هم خواهند رفت.

علیرضا هوشیاری افزود: این دیدار در ورزشگاه سردارجنگل رشت برگزار می شود و تیم فوتبال سپیدرود رشت در این مسابقه حساس و مهم میزبان تیم فولاد خوزستان است.

وی ادامه داد:با توجه به شرایط جدول رده بندی و وضعیت تیم سپیدرود رشت در این جدول، سرخپوشان رشتی در دیدار برابر فولاد خوزستان فقط به پیروزی و کسب هر سه امتیاز بازی فکر می کنند تا با برتری برابر سپیدرود رشت همچنان امیدوار به ماندن در لیگ برتر باشند.

وی خاطرنشان کرد: البته تیم سپیدرود در دو هفته اخیر نتایج خوبی کسب کرده و با پیروزی برابر تیم قدرتمند تراکتورسازی تبریز و همچنین کسب نتیجه مساوی خارج از خانه برابر تیم پارس جنوبی جم، با روحیه خوب رو در روی تیم فولاد قرار خواهد گرفت.

وی افزود: از طرف دیگر خوشبختانه با تلاش کادر پزشکی تیم فوتبال سپیدرود رشت ، مصدومان این تیم به بازی برابر فولاد خوزستان خواهند رسید و کورش ملکی ، محمد بلبلی ، علی عباسی و لوکا نوزادزه که در چند دیدار اخیر به دلیل مصدومیت در ترکیب سرخپوشان رشتی قرار نداشتند، در دیدار برابر فولاد خوزستان می توانند به میدان بروند.

مدیر رسانه ای تیم فوتبال سپیدرود رشت یاداور شد: تیم فوتبال سپیدرود در دیدار برابر فولاد خوزستان فقط میلاد قربانزاده را به دلیل محرومیت دراختیار ندارد و سایر بازیکنان این تیم آماده رویارویی با فولاد هستند.

تا پایان هفته بیست و ششم رقابت های فوتبال لیگ برتر کشور با حضور 16 تیم ، فولاد خوزستان با 33 امتیاز در مکان ششم و سپیدرود رشت با 19 امتیاز در مکان پانزدهم جدول رده بندی قرار دارند.