به گزارش پارس نیوز، 

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با 2 شکست متوالی برابر سپیدرود رشت و پیکان تهران، شانس اول قهرمانی را از دست داد.

سرخپوشان تبریزی که با 49 امتیاز در رده دوم قرار داشته و تنها 2 امتیاز با صدر جدول فاصله داشتند، حالا در رده چهارم  قرار گرفته و فاصله امتیازات این تیم با صدرنشین نیز به 6 امتیاز افزایش یافته است.

تراکتورسازی این هفته در یک بازی حساس در اصفهان به مصاف ذوب‌آهنی می‌رود که با آمدن منصوریان در راس این تیم، متحول شده و در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا نتایج خوبی را کسب کرده است.

سرخپوشان تبریزی امیدوار هستند در این بازی بتوانند به 3 امتیاز بازی دست یافته و منتظر نتایج 2 بازی حساس هفته بیست‌و‌هفتم بمانند.

در این هفته پرسپولیس میزبان سپاهان بوده و پدیده نیز از استقلال پذیرایی می‌‌کند.

تساوی در بازی پرسولیس و سپاهان و شکست استقلال برابر پدیده می‌تواند ایده‌آل‌ترین نتایج هفته را برای تراکتورسازی رقم زند.

هر چند تساوی در مشهد و پیروزی سپاهان برابر پرسپولیس هم می‌تواند تراکتورسازی را همچنان امیدوار نگه داشت تا در هفته بیست‌و‌هشتم با برتری برابر پرسپولیس فاصله امتیازات خود را با صدر جدول به حداقل رساند.

آنچه مسلم است تراکتورسازی تبریز اگر طالب کسب قهرمانی لیگ برتر است در ادامه فصل حق از دست دادن امتیاز نداشته و باید در هر 4 بازی باقیمانده خود به برتری دست یابد و منتظر لغزش سایر مدعیان لیگ برتر فوتبال کشور باشد.

تیم تراکتورسازی سابقه 4 بار کسب عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر فوتبال کشور را داشته و هنوز در این مسابقات به مقام قهرمانی دست نیافته است.

شاگردان لیکنز در 4 بازی مانده خود به ترتیب به مصاف ذوب‌آهن در اصفهان، پرسپولیس و پارس‌جنوبی در تبریز و فولاد خوزستان در اهواز می‌روند.