به گزارش پارس نیوز، 

در یکی از بازی های معوقه هفته سی و یکم لیگ برتر انگلیس سه شنبه شب کاردیف در ورزشگاه آمکس مهمان برایتون بود و در پایان با پیروزی 2-0 مقابل مرغ های دریایی هم شانس های خود برای بقا در لیگ را افزایش داد و هم رکورد ویژه لیگ برتر در بازی های بدون تساوی را امتداد بخشید.

ناتانیل مندز لاینگ و شان موریسون برای کاردیف سیتی گلزنی کردند تا یک بازی دیگر در لیگ برتر برنده داشته باشد و اکنون از آخرین دیدار لیگ برتری که با تساوی به پایان رسیده، بیش از یک ماه گذشته باشد. 

در حقیقت بعد از تساوی 2-2 بورنموث مقابل نیوکاسل در روز 16 مارچ، 34 بازی در لیگ برتر انجام شده و هیچ کدام از این مسابقات با تساوی خاتمه نیافته اند. البته آن دیدار نیز با گل لحظات پایانی مت ریچی با تساوی به پایان رسید وگرنه باید برای یافتن آخرین تساوی روزهای بیشتری را عقب می‌رفتیم.

در سرتاسر رقابت های فصل 19-2018 لیگ برتر و از مجموع 336 دیدار برگزار شده تنها 58 بازی با نتیجه تساوی به پایان رسیده اند. (17.3 درصد از کل دیدارها) از فصل 05-1904 تاکنون این پایین ترین نرخ رقم خوردن نتیجه تساوی در بازی های سطح اول فوتبال انگلیس است.

رکورد کمترین تعداد تساوی در یک فصل تاریخ لیگ برتر در اختیار فصل 06-2005 است که از مجموع 380 بازی، 77 بازی با تساوی به پایان رسید. (20.3 درصد) فصل 19-2018 با ادامه این روند، فاصله چندانی تا شکستن رکورد تاریخ لیگ برتر نخواهد داشت.

در سمت مقابل، رکورد ثبت بیشترین تساوی در طول یک فصل در اختیار فصل 97-1996 است که 119 بازی با تساوی به پایان رسید تا به این ترتیب 31.3 درصد از بازی ها با تقسیم امتیازات همراه بوده باشد.

تاتنهام با کسب تنها یک تساوی در 33 بازی برگزار شده، رکورد دار کسب کمترین تساوی در این فصل است. این تساوی نیز در شرایطی در ماه مارچ رقم خورد که آرسنال در لحظات پایانی یک پنالتی را توسط پیر امریک اوبامیانگ به هدر داد تا بازی با تساوی 1-1 به پایان برسد. اگر هوگو لوریس موفق به مهار آن پنالتی نشده بود، این خط تیره همچنان در مقابل نام تاتنهام دیده می‌شد.

بعد از تاتنهام، منچسترسیتی قرار می‌گیرد که تنها دو بار امتیازات را با حریفان تقسیم کرده است. بعد از تساوی بدون گل مقابل لیورپول در آنفیلد در روز هفتم اکتبر، منچسترسیتی در هیچ یک از 25 دیدار بعدی خود مقابل حریفان مساوی نکرده است.