به گزارش پارس نیوز، 

در 4 هفته مانده به پایان لیگ برتر، هیجان و استرس به اوج خودش رسیده است. تراکتورسازی نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده پرسپولیس امروز مقابل پیکان شکست خورد تا سرخ‌پوشان تهرانی با کسب 8 امتیاز از 12 امتیاز پیش روی خود بتوانند در قهرمانی هتریک کند.

 

بعد از شکست تی‌تی‌ها مقابل شاگردان فرکی اتفاقات عجیب و ناگواری در یادگار امام رخ داد. هواداران تبریزی که به شدت از این شکست ناراحت و عصبی بودند با هجوم به زمین با ستاره‌هایی نظیر اشکان دژاگه و مسعو شجاعی درگیر شدند. این درگیری‌ها به خارج استادیوم کشیده شد تا نیروی انتظامی وارد عمل شود. گفتنی است با گذشت چند ساعت از اتمام این دیدار جو متشنجی در تبریز حاکم است و بایکنان نتوانسته‌اند از رختکن خارج شوند.

 

این اتفاقات کافی بود تا هواداران پرسپولیس در فضای مجازی خبرهایی را مبنی بر، نبود امنیت در تبریز منتشر کنند و خواهان انتخاب شهر سومی برای میزبانی بین پرسپولیس و تراکتورسازی شوند. این صحبت‌ها که حسابی خون هواداران تراکتورسازی را به‌جوش آورده بود با واکنش آن‌ها روبه‌رو شد تا شاهد یک درگیری دیگر بین هواداران فوتبال را در فضای مجازی شاهد باشیم. حال باید دید کمیته انضباطی درخصوص اتفاقات امروز در تبریز چه واکنشی نشان خواهد داد.