به گزارش پارس نیوز، 

چند ساعت مانده به شروع دیدار ذوب‌آهن - پرسپولیس از هفته بیست و ششم لیگ‌برتر فوتبال ایران، بلیت فروشی این مسابقه در حال انجام است. ساعتی قبل عکسی از بلیت این مسابقه منتشر شد که در مقابل ورزشگاه محل برگزاری نام ورزشگاه نقش جهان درج شده بود در حالی که این مسابقه در ورزشگاه خانگی ذوب‌آهن یعنی فولاد شهر قرار است برگزار شود.

در همین رابطه احمد جمشیدی، سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: قرار بود این بازی با نظر شورای تأمین و به خاطر مسائل ایمنی در ورزشگاه نقش جهان برگزار شود. ما مطیع نظر شورای تأمین هستیم و امنیت این بازی هم بسیار مهم است که خدایی نکرده اتفاقی نیفتد. این موضوع را به ما اطلاع دادند و گفتند که کتباً هم اعلام می‌کنند. چون ما فرصت نداشتیم و باید بلیت‌ها را چاپ می‌کردیم و ۹۰ درصد احتمال می‌دادیم که بازی در نقش جهان برگزار شود، روابط عمومی ما این بلیت‌ها را چاپ کرد. بعد از این شورای تأمین نتیجه‌گیری کرد و گفت که در صورتی که موارد اشکال در ایمنی ورزشگاه بر طرف شود بازی در ورزشگاه فولاد شهر مانعی ندارد. برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها ما تصمیم گرفتیم از همان بلیت‌های چاپ شده استفاده کنیم.

او درباره اینکه روی بلیت‌ها به جای "هجدهمین دوره لیگ برتر" به اشتباه "نوزدهمین دوره لیگ برتر" چاپ شده است هم گفت: این‌ها مسائلی است که در بعضی وقت‌ها در این موارد پیش می‌آید. تذکر می‌دهیم که ان شاءالله دیگر پیش نیاید.

جمشیدی درباره اینکه گفته می‌شود هواداران پرسپولیس به خاطر بلیت فروشی این دیدار اعتراض و تجمع کرده‌اند هم توضیح داد: طبق قانون باید ۱۰ درصد ظرفیت ورزشگاه در اختیار تیم پرسپولیس قرار بگیرد که این موضوع هم رعایت شده است. و هیچ مشکلی نیست.

هم‌چنین سعید فتاحی، مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ هم درباره اشتباه در چاپ بلیت‌های دیدار ذوب‌آهن - پرسپولیس در گفت‌وگو با ایسنا بیان کرد: چون قرار بود بازی در نقش جهان برگزار شود، باشگاه ذوب‌آهن بلیت‌های معمولی را برای آن ورزشگاه چاپ کردند. به جای هجدهمین دوره هم نوزدهمین دوره چاپ شده است.