به گزارش پارس نیوز، 

هشتاد و نهمین دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در هفته بیست و سوم هجدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر ساعت ۱۶ روز شنبه ۱۰ فروردین ماه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

در فاصله یک روز تا برگزاری این دیدار اعلام شد وریا غفوری بازیکن تأثیرگذار تیم فوتبال استقلال به دلیل مصدومیت به این بازی نخواهد رسید. پس از این اتفاق شائبه‌هایی مطرح و عنوان شد دلیل بازی نکردن غفوری در این دیدار مصدومیت نیست و دستور از نهادهای غیرفوتبالی رسیده که این بازیکن به خاطر پست جنجالی که چندی پیش منتشر کرده بود حق حضور در این دیدار را ندارد.

درحالی که این شائبه به یکی از بحث‌های جدی و البته حاشیه ساز برای دربی هشتاد و نهم تبدیل شده بود، سازمان لیگ برتر در فاصله چند ساعت مانده تا شروع بازی اطلاعیه ای صادر و به این اتفاق واکنش نشان داد.

در این اطلاعیه آمده است: «در دیدار هشتاد و نهم پرسپولیس و استقلال در هفته بیست و سوم لیگ برتر هیچ بازیکنی ۴ اخطاره و محروم نیست. در این مسابقه هم هیچ بازیکنی محروم انضباطی نیست. وریا غفوری هم برخلاف شایعه‌های منتشر شده از نظر انضباطی هیچ محرومیت انضباطی ندارد و می‌تواند در دربی ۸۹ به میدان برود.»