به گزارش پارس نیوز، 

ابراهیم تقی پور، پیشکسوت فوتبال ایران، سابقه حضور در بسیاری از تیم های مطرح کشورمان را دارد. این مدافع سرزن با هر سه نماینده فعلی کشورمان سابقه بازی در لیگ قهرمانان آسیا را دارد. از این رو با توجه به حضورش در دو تیم ذوب‌آهن و پرسپولیس به سرغ او رفتیم تا در این باره و البته استقلال و نساجی مازندران هم صحبت کند.

پرسپولیس با برد ذوب‌آهن قهرمان می‌شود

تقی‌پور پیرامون آخرین وضعیت پرسپولیس و بازی حساس امروز سرخ‌پوشان مقابل ذوب آهن به خبرنگار برنا گفت: دو تیم در وضعیت خوبی به سر می‌برند به ویژه پرسپولیس که اختلاف خوبی را در صدر جدول ایجاد کرده است. بنده به شخصه معتقدم پرسپولیس بازی امروز خود را ببرد به نوعی قهرمانی خود را قطعی کرده و بعید است تیمی بتواند به آنها در جدول برسد.

وی افزود: بنده سابقه کار با برانکو را دارم. باتوجه به نتیجه‌ای که این تیم مقابل الاهلی عربستان گرفت، تیم به لحاظ روحی و روانی به خوبی تقویت شد و پرسپولیس می‌تواند از این گروه صعود کند. ضمن اینکه برانکو به لحاظ شخصیتی تیم‌هایش به گونه‌ای است که به آنها شخصیت قهرمانی می‌دهد و نتایج پرسپولیس در سه فصل اخیر این موضوع را تایید می کند.

استقلال باید به دنبال کسب سهمیه باشد

دفاع اسبق استقلال در ادامه پیرامون آخرین وضعیت این تیم اظهار داشت: به نظر من استقلال باید به فکر کسب سهمیه باشد. لیگ امسال به گونه‌ای است که کسب سهمیه هم در آن کار ساده‌ای نیست اما در آسیا فکر می‌کنم استقلال با برد الهلال به جام بازگشت و می‌تواند از این گروه سخت صعود کند و بی‌تردید استقلالی‌ها باید تمرکز خود را روی صعود از این گروه بگذارند. استقلال مقابل ماشین سازی امروز بازی خواهد داشت که این تیم تبریزی در استادیوم آزادی بسیار انگیزه دارد که آبی‌پوشان را متوقف کند اما در نهایت به نظر من استقلال می‌تواند 3 امتیاز بازی را بگیرد.

ذوب‌آهن شانس بالایی برای صعود به عنوان تیم اول از گروه خود دارد

کاپیتان پیشین تیم فوتبال ذوب آهن که با این تیم سابقه نایب قهرمانی در آسیا را نیز دارد، درباره وضعیت این تیم گفت: خوشبختانه استخوان‌بندی ذوب آهن در چند بازی اخیر مشخص شده و تیم به قول معروف جا افتاده است.ضمن اینکه آنها در آسیا با توجه به نتایجی که کسب کرده‌اند و بازی هایی که انجام داده‌اند شانس نخست صعود از گروه خودشان هستند و امیدوارم این تیم بتواند در مراحل بالاتر هم موفق باشد. مقابل پرسپولیس هم آنها بازی سختی دارند و البته مقابل برانکو و شاگردانش نیز بسیار با انگیزه هستند.

نساجی در قائمشهر بباز نیست

این فوتبالیست اسبق مازندرانی درباره وضعیت تیم نساجی مازندران گفت: نساجی مازندران امسال تیم بسیار خوبی است و با آمدن مجید جلالی تیم روند رو به جلو خود را حفظ کرده است. این تیم هواداران پرشمار و بسیار پرشوری دارد و با توجه به اینکه این هفته با پدیده بازی دارد به شما می‌گویم نساجی در قائمشهر بباز نیست و پدیده کار بسیار مشکلی خواهد داشت. امیدوارم به جلالی برای فصل بعد هم اعتماد کنند و او بتواند نساجی را به تیم‌های بالای جدول نزدیک کند.