به گزارش پارس به نقل از فارس، دیدار نخست مرحله پلی آف لیگ برتر فوتبال روز جمعه برگزار شده و تیم ذوب آهن به دیدار تیم پاس همدان می رود.

تیم ذوب آهن در طول مسابقات لیگ برتر دوازدهم پر فراز و نشیب ظاهر شده و از ابتدای فصل تا پایان آن یکی از کاندیداهای سقوط به دسته پایین تر بود اما در دو هفته پایانی لیگ با دو بردی که کسب کرد، توانست در رده چهاردهم جدول رده بندی جای گرفته و جواز راه یابی به مرحله پلی آف را به دست آورد.

ذوبی ها پس از مدت ها بلاتکلیفی سرانجام باید در دیدار پلی آف برابر نماینده پاس همدان صف آرایی کنند و نتیجه این دیدار تعیین کننده تیم شانزدهم لیگ برتر خواهد بود از این رو پیروزی در مجموع دو مسابقه برای هر دو تیم از اهمیت بسیار بالایی برخودار است.

ذوب آهن که لیگ را با فرهاد کاظمی به پایان رسانید در پی به وجود آمدن مشکلاتی با این مربی قطع همکاری کرده و محمود یاوری به عنوان سرپرست جدید این تیم معرفی شد.

یاوری با تجربه قرار است برای دو دیدار پلی آف روی نیمکت ذوب آهن بنشیند و در صورت لیگ برتری ماندن همچنان سکان هدایت این تیم را بر عهده خواهد داشت.

با این حال یاوری برای بازی با پاس با مشکلاتی روبروست زیرا از یک سو قاسم حدادی فر و محسن مسلمان دو بازیکن ملی پوش تیم ذوب آهن هستند که پس از بازگشت از کره باید در تمرینات ذوب آهن حضور پیدا کنند.

حدادی فر و مسلمان به دلیل همراهی تیم ملی در چند هفته اخیر با مشکل خستگی همراه هستند و شادابی لازم را در بازی نخست ندارند.

همچنین علیرضا حدادی فر به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو و سینا عشوری نیز به خاطر اینکه در آخرین مسابقه لیگ برتر ذوب آهن از داور کارت زرد دریافت کرده و سه اخطاره شده، نمی توانند تیمشان را در این بازی همراهی کنند.