به گزارش پارس نیوز، 

«من نقشی در قهرمانی‌های پرسپولیس نداشتم بلکه بازیکنان نقش داشتند. آن‌ها سزاوارتر بودند و کنار هواداران به قهرمانی رسیدند. آقای کاشانی فوتبالیست پیشین ایران است که همیشه در فوتبال بوده و تجربه دارد.» این تازه‌ترین حرف‌های برانکو ایوانکوویچ، سرمربی حرفه‌ای پرسپولیس در جواب مصاحبه اخیر جعفر کاشانی بود. رئیس هیئت‌مدیره پرسپولیس به تازگی با طعنه به برانکو عنوان کرده بود «موفقیت‌های پرسپولیس به یک نفر بستگی ندارد!»

مردی که پیش از این هم علیه برانکو مصاحبه کرده و نشان داده بود رابطه خیلی صمیمانه‌ای با سرمربی کروات پرسپولیس ندارد. خاطرتان باشد پس از اولین قهرمانی پرسپولیس هم جعفر کاشانی در مصاحبه‌ای عجیب گفته بود: «برانکو یک معلم دبیرستان است که شاگردش قهرمان شده و به دانشگاه راه پیدا کرده است. حالا این پرسپولیس برای هدایت خود نیاز به یک استاد دانشگاه دارد و...»

برانکو، اما نه دیروز و نه امروز حاضر نشد پاسخ دندان‌شکنی به جعفر کاشانی بدهد. برای اینکه ارزش کار سرمربی پرسپولیس را دریابید، کافی است یک لحظه جای برانکو را با سایر مربیان شاغل در لیگ برتر عوض کنید. تصورش را بکنید یک مربی دیگر جای برانکو بود و دو عنوان قهرمانی به علاوه نایب‌قهرمانی آسیا را به دست می‌آورد و آن‌گاه مدیران باشگاهش علیه او مصاحبه می‌کردند. بی‌تعارف چه واکنشی نشان می‌داد؟

اول واکنش تندی نسبت به طرف نشان داده و حضورش در باشگاه را بی‌خاصیت جلوه می‌داد و سپس تمام هواداران را علیه او می‌شوراند. شاید هم به پشتوانه جام‌هایی که آورده اولتیماتوم می‌داد: «باشگاه یا جای من است یا آقای کاشانی!».

اما برانکو رفتاری خلاف مربیان داخلی انجام داد. او مصاحبه‌ای حرفه‌ای در جواب مصاحبه غیرحرفه‌ای جعفر کاشانی انجام داد و به نوعی او را شرمنده کرد. مرد کروات به خوبی می‌داند پرسپولیس در شرایط حساسی به سر می‌برد. این تیم به قول خودش ۵ فینال دیگر در لیگ برتر پیش رو دارد که بتواند قهرمانی پرسپولیس را تکرار کند. در چنین شرایطی فضایی برای جنگ داخلی وجود ندارد. 

به انتخاب کلمات برانکو هم دقت کنید متوجه می‌شوید او تلاش کرده جایگاه و موقعیت جعفر کاشانی را به رئیس هیئت‌مدیره باشگاه پرسپولیس یادآوری کرده و با صدایی رسا اعلام کند با خودی‌ها جنگ ندارد! او و شاگردانش باید به جنگ رقیبانی بروند که دوست ندارند شاهد سومین قهرمانی پرسپولیس باشند و دنبال جنگ داخلی نیستند.