به گزارش پارس به نقل از ایسنا، دروازه بان استقلال تهران دقایقی پس از پایان دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی که با تک گل رضا قوچان نژاد به سود شاگردان کارلوس کی روش به پایان رسید، گفت: این نتیجه را به همه ایرانی ها تبریک می گویم. خیلی دوست داشتم همراه تیم ملی باشم اما قسمت نبود، هرچند دلم با تیم ملی بود. با تمام وجود از راهیابی تیم ملی به جام جهانی خوشحالم. با این نتیجه نکات مثبتی در فوتبال ایران رقم خورد. همراه میلیون ها ایرانی خوشحال هستم. با خانواده ام به تماشای بازی نشستم و از جشن مردم لذت بردم.

سید مهدی رحمتی با اشاره به بازی خوب رحمان احمدی در بازی در اولسان کره جنوبی گفت: رحمان در این بازی لحظات سختی را سپری کرد. او دروازه بان بسیار خوبی است و از دوستان صمیمی من هم به شمار می رود. پیش از بازی با او صحبت کردم. آرزوی قلبی من این بود که او با تیم ملی بدرخشد. تنها کاری که در طول بازی از دستم برمی آمد دعا برای موفقیت رحمان بود و اینکه برای موفقیتش صلوات بفرستم تا گل نخورد.

او با اشاره به بازگشت احتمالی اش به تیم ملی فوتبال هم عنوان کرد: الان زمان مناسبی برای این صحبت ها نیست. با توجه به حساسیت عجیبی که نسبت به تیم های عربی دارم، دوست داشتم تیم ملی موفق باشد که خوشبختانه تیم ملی برابر قطر و لبنان نتایج بسیار خوبی گرفت و در نهایت کره را در کره شکست داد. خیلی از نتیجه به دست آمده و راهیابی تیم ملی به جام جهانی خوشحالم و نمی دانم این خوشحالی را چگونه بگویم. بسیاری از بازیکنان جوانی که در حال حاضر به فوتبال می پردازند امیدشان به بازی در جام جهانی است. فوتبال این مملکت با رفتن به جام جهانی زنده می ماند و این اتفاق بسیار خوبی است.