به گزارش پارس نیوز، 

در فوتبال کاملا حرفه‌ای اروپا غیرممکن است بازیکنی با تبلیغات بسیار راهی باشگاهی شود و در نود دقیقه‌ در انتهای فصل، همه پل‌های پشت سرش را ویران کند. در نهایت هم مالک باشگاه شخصا تصمیم بگیرد او را از ترکیب باشگاه کنار بگذارد. محسن فروزان یک استثنای غیرقابل انکار در چند سال اخیر فوتبال ایران است. از کری‌خوانی‌هایش برای پرسپولیس گرفته تا حواشی عجیبش در اینستاگرام.حواشی که همه در آستانه فراموشی بودند. هواداران تراکتورسازی که تازه به دروازه‌بان خمامی خودشان اعتماد کامل کرده بودند، شاید هرگز فکرش را هم نمی‌کردند که در یکی از آخرین بازی‌های خارج از خانه،فصلی که قرار بود با قهرمانی به پایان برسد این گونه از دست او عصبانی شوند.

به عقیده خیلی ها فروزان روی هر سه گلی که تراکتوری‌ها از سپیدرود دریافت کردند مقصر بود. در پایان شکست غیرمنتظره تراکتور از رشتی‌ها، خشم سکوها قبل از این که به تبریز برسد از مالک باشگاه بر سر فروزان فرود آمد. محمدرضا زنوزی اعلام کرد فروزان حداقل تا انتهای فصل جایی در ترکیب تراکتورسازی ندارد و نفرت تازه شکفته تبریزی‌ها از دروازه‌بانشان شاید باعث مهاجرت او از تبریز هم شود اما مالک تراکتورسازی، انگار همه چیز را به یکباره فراموش کرد یا ترجیح داد که فراموش کند! از فعالی اقتصادی مثل زنوزی، انتظار نمی‌رود همه چیز را اینقدر زود فراموش کند. روزی که فروزان راهی تراکتور شد، خیلی‌ها پیش‌بینی می‌کردند تراکتور شاید با داشتن چنین سنگربانی نتواند برای قهرمانی بجنگد. جدا از عملکرد سینوسی فروزان، او حواشی زیادی داشت؛ از حاشیه ها در دنیای مجازی گرفته تا گل نکردن پنالتی‌های مهم در بازی های مهم. اما زنوزی می‌خواست فروزان را وارد مرحله جدیدی کند. او که دو فصل با تراکتور نایب قهرمان لیگ برتر شده بود، در آستانه سی سالگی به تبریز آمد و بازوبند کاپیتانی تراکتور را بر بازوان بست. اگرچه بعد از آمدن ملی‌پوش‌هایی مثل اشکان دژاگه و مسعود شجاعی، فروزان شانسی برای کاپیتان دوم بودن در تراکتور هم نداشت، اما هنوز هم اعتماد اصلی تقوی و لیکنز در دروازه تیم تبریزی بود.

 

احتمالا زنوزی می‌دانست فروزان به دلیل شایعاتی که درباره اش می گویند در آستانه محرومیت از فعالیت‌های فوتبالی است. مالک تراکتورسازی پنالتی از دست رفته او مقابل پرسپولیس را دیده بود اما چشم‌پوشی بر همه این اتفاق‌ها، باعث شد تا او در نهایت سنگربان نخست تراکتوری‌ها باشد.حالا و پس از همه اتفاق هایی که در رشت افتاد این که زنوزی با تندترین انتقادها به دروازه‌بان منتخب خودش حمله کند، بیشتر از آن که دروازه‌بان اسبق استقلال را زیر سوال ببرد، از ضعف مدیریتی تراکتورسازی حکایت می‌کند. شاید پرشورها هنوز به انسجام و اقتدار لازم برای قهرمانی در لیگ برتر نرسیده‌اند و اختلافات درون تیمی مثل همه فصل‌های اخیر هنوز هم در تبریز وجود دارد.