به گزارش پارس نیوز، 

در هفته بیست‌و‌پنجم لیگ برتر فوتبال کشور تیم تراکتورسازی تبریز در رشت به مصاف سپیدرود رشت رفت که این بازی با نتیجه 3 بر 1 به سود سپیدرود به اتمام رسید.

با توجه به اینکه پیراهن اول هر 2 تیم قرمز بود، در این دیدار تیم تراکتورسازی به دلیل مهمان بودن پیراهن دوم خود که سفید بود را بر تن کرده و در نهایت نیز نتیجه را واگذار کرد.

این برای پنجمین بار در طول فصل بود که تراکتورسازی با پیراهن سفید به میدان رفته بود و از قضا در هیچ یک از این 5 بازی تیم تراکتورسازی به برتری دست نیافته است.

تراکتورسازی در تهران برابر پرسپولیس، در مشهد مقابل پدیده، در مصاف با نساجی در قائم شهر و در تهران مقابل سایپا با پیراهن دوم خود که سفید است، به میدان رفته و هر 4 بازی به تساوی رسیده بود.

سرخپوشان در رشت هم با سپیدرود با لباس دوم خود به میدان رفتند که در نهایت شکست 3 بر 1 را متحمل شدند.

از 49 امتیاز کسب کرده تنها 4 امتیاز تراکتورسازان با پیراهن سفید بوده و به نظر می‌رسد این رنگ در این فصل برای تراکتورسازی خوش یمن نبوده است.

تراکتورسازی تا پایان فصل 2 بازی خارج از خانه دارد که در اصفهان مقابل ذوب‌آهن برای پوشیدن پیراهن اول خود که قرمز است مشکلی نخواهد داشت، اما در هفته پایانی تراکتورسازی در اهواز به مصاف فولاد خوزستانی می رود که این تیم هم قرمزپوش است و تراکتورسازان باید در این دیدار با پیراهن دوم خود به میدان روند.

با توجه به اینکه رنگ دوم پیراهن‌های تیم‌ها قابل تغییر است و حتی تیم تراکتورسازی سابقه پوشیدن پیراهن به رنگ مشکی را داشته است، احتمال دارد در بازی آخر تراکتورسازان از خیر پیراهن سفید رنگ خود گذشته و پیراهنی با رنگ جدیدی را بر تن نمایند.

نتایج تیم تراکتورسازی با پیراهن سفید:

پرسپولیس تهران صفر - تراکتورسازی تبریز صفر

پدیده مشهد صفر - تراکتورسازی تبریز صفر

نساجی قائم شهر 1 - تراکتورسازی تبریز 1 

سایپای کرج صفر - تراکتورسازی تبریز صفر 

سپیدرود رشت 3 - تراکتورسازی تبریز 1